۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : شنبه , ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۰۸:۴۴
طراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکان
تحریریه معماری آرل
دکوراسیون داخلی اتاق کودک باید به نحوی باشد که علاوه بر ایجاد محیطی آرام و دلپذیر برای استراحت، مکانی مناسب نیز برای رشد و شکوفایی استعدادهای وی باشد. پویا و خلاقانه بودن فضای زندگی کودک از عناصر اصلی طراحی داخلی آن می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.  استفاده از رنگ های روشن و خنثی در کنار رنگ های شاد باید به گونه ای باشد که کودک بتواند تمامی احساسات خود را در آن فضا تجربه کند. ابعاد وسایل و مبلمان اتاق خواب کودکان باید با آناتومی بدن آن ها هماهنگ باشد و فعالیت در آن فضا را برای آن ها تسهیل کند.

دکوراسیون اتاق کودک

نوزادان و کودکان معمولا از رنگهای شاد و تند با کنتراست بالا لذت می برند. آنها مکانی را دوست دارند که پر از انرژی ،نور و حرکت باشد.حتما دقت کرده اید که وقتی لباسی با رنگهای شاد و تند می پوشید کودک شما بیشتر به شما توجه میکند؟؟ این دقیقا سلیقه کودکانه است که متاسفانه والدین ان را نادیده میگیرند.
معمولا اتاق کودکان با سلیقه والدین چیدمان می شود و چشم های کودک را فراموش می کنند. نیاز کودک به رنگ های شاد و طرح های حیوانات و بازی نور و کنتراست، باید در دکوراسیون و طرح های خود به آن توجه کرد.
خیلی ازمردم هنگام انتخاب رنگ برای اتاق کودک خود تاکید می کنند که رنگ را خیلی ملایم انتخاب کنیم و یا طرح کارتونی و حیوانات را حذف کنیم. از انتخاب رنگهای مختلف برای پرده و تور تزئینی بالای تخت می ترسند و همه چیز را همرنگ و ملایم می خواهند. در صورتی که با انتخاب درست رنگهای تند و شاد در کنار هم میتوان اتاق بسیار زیبایی داشته باشید.
در ادامه شش طرح از دکوراسیون داخلی و اتاق خواب های کودکان را مشاهده می کنید که چگونه عناصر رنگی شاد را در کنارهم قرار داده اند.

طراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق کودکطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانمیلمان در اتاق کودکطراحی اتاق خواب طراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکاناتاق خواب کودکان با طراح های گوناگونطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکانطراحی اتاق خواب های هیجان انگیز برای کودکان

تحریریه معماری آرل
منیع: home-designing
تعداد بازدید : ۴۱۸۶
نسخه چاپی :  
آموزش بازی شب مافیا

طرح های جالب و عالی بود



ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
نکات کلیدی برای نورپردازی اتاق خواب ها!

نکات کلیدی برای نورپردازی اتاق خواب ها!

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن

20 ایده طراحی داخلی اتاق خواب با دیوار بتنی

20 ایده طراحی داخلی اتاق خواب با دیوار بتنی

بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان به سبک مینیمالیستی

بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان به سبک مینیمالیستی

دکوراسیون مدرن تفسیر کننده هنر

دکوراسیون مدرن تفسیر کننده هنر

یک اتاق کودک، سه طراحی شگفت انگیز!

یک اتاق کودک، سه طراحی شگفت انگیز!

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir