۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ۰۹:۴۳
طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF
تحریریه معماری آرل
نیازی نیست حتما از عاشقان فراری یا حتی نیازی نیست از طرفداران دنیای خودرو باشید تا نام فراری F12 به گوشتان خورده باشد. دو سال قبل و بعد از معرفی F12berlinetta نام اثر هنری جدید فراری همه جا بر سر زبان ها جاری بود. طراحی بسیار زیبا و خیره کننده و تکنولوژی های بی نظیر فراری در ساخت این خودروی منحصر به فرد به سرعت طرفداران پر و پا قرص فراوانی برای آن مهیا کرد. تا جایی که در طی این دو سال دو مدل سفارشی از این اعجوبه دوازده سیلندر به نام های F12 TRS و F12 Berlinetta Lusso by Touring با تعداد بسیار محدود تولید شد. حال نوبت به بروز رسانی و ارائه نسخه جدیدی از این شاهکار فراری رسیده و فراری با معرفی مدل F12 tdf بار دیگر صدر اخبار دنیای خودرو را به خود اختصاص داده است.
طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF
همه ما در زندگی روزمره بدنبال انجام کار های خود به بهترین نحو ممکن هستیم و بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب آن را رها کرده و به سراغ کار دیگری میرویم، اما در مارانلو و در دنیای فراری داستان جور دیگری پیش میرود. طراحان و مهندسین فراری بعد از ارائه شاهکار این کمپانی یعنی فراری F12berlinetta و ساخت و تولید دو نسخه سفارشی دیگر از این خودرو باز هم آن را رها نکرده و به فکر بهتر کردن بهترین محصولشان بودند.
طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF
پیشرانه F12berlinetta دوازده سیلندر با آرایش V شکل بود و توان خروجی 730 اسب بخار و گشتاور 688 نیوتن متری آن را به یکی از شاهکار های مارانلو تبدیل کرده بود اما این بار مهندسین فراری با جادوی همیشگی موفق شدند تا با ایجاد تغییراتی اندک در همان پیشرانه دوازده سیلندر 6.3 لیتری که سیلندر های آن با زاویه 65 درجه بصورت V شکل کنار هم چیده شده قدرت خروجی آن را به 770 اسب بخار و گشتاوری معادل 705 نیوتن متر برسانند. اما این تمام ماجرا نبوده و اسب سرکش جدید فراری در ظاهر نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات با اینکه ظاهری عضلانی تر و حتی پهن تر به فراری F12 tdf بخشیده اند ولی در عین حال بخاطر استفاده از فیبر کربن در طراحی و ساخت این بدنه زیبا و چشم نواز شاهد کاهش 110 کیلوگرمی وزن این خودرو نسبت به مدل اصلی هستیم که نوید رانندگی جذاب و دوست داشتنی را به دوست داران فراری میدهد.
طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF
همه ما در زندگی روزمره بدنبال انجام کار های خود به بهترین نحو ممکن هستیم و بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب آن را رها کرده و به سراغ کار دیگری میرویم، اما در مارانلو و در دنیای فراری داستان جور دیگری پیش میرود. طراحان و مهندسین فراری بعد از ارائه شاهکار این کمپانی یعنی فراری F12berlinetta و ساخت و تولید دو نسخه سفارشی دیگر از این خودرو باز هم آن را رها نکرده و به فکر بهتر کردن بهترین محصولشان بودند. پیشرانه F12berlinetta دوازده سیلندر با آرایش V شکل بود و توان خروجی 730 اسب بخار و گشتاور 688 نیوتن متری آن را به یکی از شاهکار های مارانلو تبدیل کرده بود اما این بار مهندسین فراری با جادوی همیشگی موفق شدند تا با ایجاد تغییراتی اندک در همان پیشرانه دوازده سیلندر 6.3 لیتری که سیلندر های آن با زاویه 65 درجه بصورت V شکل کنار هم چیده شده قدرت خروجی آن را به 770 اسب بخار و گشتاوری معادل 705 نیوتن متر برسانند.
طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF
اما این تمام ماجرا نبوده و اسب سرکش جدید فراری در ظاهر نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات با اینکه ظاهری عضلانی تر و حتی پهن تر به فراری F12 tdf بخشیده اند ولی در عین حال بخاطر استفاده از فیبر کربن در طراحی و ساخت این بدنه زیبا و چشم نواز شاهد کاهش 110 کیلوگرمی وزن این خودرو نسبت به مدل اصلی هستیم که نوید رانندگی جذاب و دوست داشتنی را به دوست داران فراری میدهد.
طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF

طراحی بی نظیر  فراری F12 TDF

تحریریه معماری آرل
منبع: beautifullife.info
تعداد بازدید : ۲۱۱۴
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
گزارش تصویری از بخش خودرو نمایشگاه CES

گزارش تصویری از بخش خودرو نمایشگاه CES

کانسپت آستون مارتین DP-100

کانسپت آستون مارتین DP-100

کانسپت BMW Connected Drive vision

کانسپت BMW Connected Drive vision

این یک فراری 330 P4 منفجر شده است

این یک فراری 330 P4 منفجر شده است

طراحی زیبای خودروی Falcon F7

طراحی زیبای خودروی Falcon F7

نگاهی به نمایشگاه دوسالانه خودرو پاریس ۲۰۱۴

نگاهی به نمایشگاه دوسالانه خودرو پاریس ۲۰۱۴

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir