۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۰۹:۳۹
معماری،معماری موزه،موزه یاد بود،معماری داخلی موزه،نمای موزه

مترجم: نغمه مقصود
گروه معماری AWA، طرحش را برای موزه و بنای یادبود سربازان کهنه کار در کلمبوس اوهایو، ارائه داد. با شرکت در فراخوان رقابت های معماری و حضور رقبایی نظیر David Chipperfield Architects and Diller Scofidio + Renfro ، گروه معماران متحد (AWA) در تابستان 2013 ، توانست نظر مثبت هیئت داوران را به خود اختصاص دهد. موزه در کنار ساحل رود Scioto و در منتهی الیه جنوب شهر کلمبوس قرار گرفته است و در سال 2016 افتتاح خواهد شد. ساختمان موزه و بنای یادبود سربازان کهنه کار اوهایو، بنایی است که با دو جنبه عملکردی از آن یاد می شود، اولین جنبه عملکرد در زمینه منظر و چشم انداز می باشد ، جایی که فضای اطراف زمین و پارک بریده می شود، فرو می رود وبه سمت آسمان اوج می گیرد پناهگاههای در صفوف منظم ایجاد شده است که مکانی برای اجرای مراسم و جشن ها و دیدارها ویک تالار برای شهرکلمبوس ایجاد می کند. با آرل همراه باشید.
جنبه عملکردی دیگر در زمینه استراکچر می باشد، جایی که صفی از طاقهای متحدالمرکزاز زمین برمی خیزند اوج می گیرند و یکدیگر را در بالای بخش پناهگاهها در بر می گیرند. این نوار های در هم آمیخته بتنی، محافظی برای موزه و بازدیدکنندگان آن ایجاد می کنند و با ایجاد مسیری پر پیچ و خم برای نمایشگاه، دسترسی مناسبی برای فضاهای سرویس دهی، کارکنان و فضای یاد بود بوجود می آورند. با قرارگیری در محل تقاطع شروع پارک جدید رود Sciotoو خیابان Broad، زمینی به مساحت 53000 فوت مربع به موزه و فضاهای نمایشگاهی جهت ارائه دست سازه های سربازان کهنه کار که شاهدی از 250 سال قدمت تاریخی حضورسربازان در اوهایو می باشند، اختصاص می یابد. ساختمان دارای فضاهای آموزشی و پرورشی متنوعی خواهد بود. طبقه اصلی محل قرارگیری سالن بزرگ اصلی نمایشگاه و فروشگاه موزه و کافه تریا برای عموم است. همچنین در همین طبقه مکانی به عنوان گالری جهت نمایش تمامی خدماتی که تاریخ حضور سربازان را در اوهایو منعکس می کند ،قرار می گیرد. طبقه زیرین شامل فضاهای پشتیبانی و فضای ارائه برنامه های آموزشی همچون جایگاههای نمایشگاهی موقتی خواهد بود. یک سالن خصوصی یادمان در طبقه بالا و در مجاورت محراب خارجی قرار گرفته است که با گذر از سطحی شیبدار به آن می رسیم. سالن اجتماعات خارجی مکانی به یادماندنی برای جشن ها و اجتماعات بزرگتر ارائه می دهد و نقشی چون تالار بزرگ شهرایفا می کند.
Brad Cloepfil مدیر و برگزیننده گروه (AWA) در توصیف این بنا گفت :" بنای جدید موزه و یادمان سربازان کهنه کار، قسمی قدرتمند از معماری است که منظر و بنا را هنرمندانه ترکیب می کند و نمایی سیال به آن می بخشد ."و اضافه کرد:" این بنا به عنوان یک فرم، ارائه مجددی از جذابیت در سرزمین اوهایو بدست می دهد و همانند منشاء نور و شادمانی ، تبدیل به نشانه ای از روح معنوی شهر کلمبوس خواهد گشت."

معماری،معماری موزه،موزه یاد بود،معماری داخلی موزه،نمای موزه




تحریریه معماری آرل
مترجم: نغمه مقصود
منبع: EVOLO.US
تعداد بازدید : ۵۱۱۵
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
معماری و طراحی داخلی: خانه ای برای یک عکاس

معماری و طراحی داخلی: خانه ای برای یک عکاس

سازه ی دکوراتیو

سازه ی دکوراتیو " مرز نامرئی"

طراحی خانه کروی با امکانات رفاهی پایدار

طراحی خانه کروی با امکانات رفاهی پایدار

طراحی خانه داگلاس در میشیگان، توسط ریچارد مه یر

طراحی خانه داگلاس در میشیگان، توسط ریچارد مه یر

معماری زمینه گرا: طراحی مدرسه روستایی بعد از زلزله ی تایلند

معماری زمینه گرا: طراحی مدرسه روستایی بعد از زلزله ی تایلند

معماری پست مدرن طرح الحاقی موزه ی دنور

معماری پست مدرن طرح الحاقی موزه ی دنور

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir