۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ۱۰:۲۸
بی ام دبلیو M4 کروک

اواخر سال جاری میلادی نمایشگاه نیویورک برگزار می‌شود و ب‌ام‌و قصد دارد خودروهای متفاوتی را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد. یکی از این خودروها ب‌ام‌و M4 کروک است که به تازگی آن را به صورت رسمی معرفی کرده است. این خودرو از نسل جدید موتورهای شش سیلندری توربوشارژ ب‌ام‌و استفاده خواهد کرد که قبل از آن روی ب‌ام‌و M3 سدان و همچنین روی M4 کوپه نصب شده بود. ب‌ام‌و M4 کروک تغییرات زیادی نسبت به مدل استاندارد پیدا کرده است. با آرل همراه باشید.
بی ام دبلیو M4 کروک تغییرات بسیاری نسبت به مدل پایه خویش پیدا کرده است . از جمله این تغییرات سپر جلو چهره ای خشن پیدا نموده و بر روی آن ورودی های هوایی تعبیه شده که هر فردی آنرا ببیند متوجه خواهد شد که با خودرویی خاص روبه رو گردیده است . کاپوت خودرو یا همان درپوش موتور چهره ای مصمم و پر اراده به این خودرو بخشیده است به نحوی که نسبت به نسل قبل این خودرو ( منظور خودروهای M3 Convertible در نسل پیشین بوده که جای خود را به این خودروی زیبا داده است ) ، چهره ای به مراتب جذاب تر و گیرا تر دارد . در نهایت نیز سپر عقب خودرو با خطوط شکسته و زیبای خود به همراه 4 لوله اگزوز زیبا و اسپرت به همراه رینگ‌های 19 اینجی زیبایی ظاهری این خودرو را تکمیل نموده است .
سقف این خودرو به مانند نسل پیشین سه تکه فلزی بوده که در مدت زمان 20 ثانیه از صندوق عقب فراخوانده شده و در مواقع بارانی سرپناه خوبی برای این خودرو می باشد ، البته این سقف را می توانید هنگام رانندگی و در سرعت 17 کیلومتر بر ساعت نیز باز و یا بسته نمایید تا در ترافیک های سنگین بزرگراه ها از شلوغی اطراف به راحتی در امان بمانید .
بی ام دبلیو بر خلاف رویه این چند ساله اخیرش ، دوباره به سراغ موتورهای 6 سیلندر خطی 3 لیتری خود که به همراه توربوچارجر مسلح گردیده اند ، رفته و ظاهرا از این موتور زیبا و خوش صدا توانسته مصرف سوختی معادل 8.7 الی 9.1 لیتر در هر 100 کیلومتر بدست آورد . استفاده از این موتور خوش طنین توان خروجی معادل 431 اسب‌بخار و گشتاور 550 نیوتن متری را در اختیار شما قرار خواهد گذاشت . این اعداد شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را در مدت زمان 4.4 ثانیه به کمک یک جعبه دنده دو کلاچه 7 سرعته ، تامین خواهد نمود . البته به مانند گذشته حداکثر سرعت این خودرو در سرعت 250 کیلومتر بر ساعت محدود خواهد شد و این شاید نکته ای منفی برای خریداران این خودرو باشد .
طراحی داخلی این خودرو به مانند طراحی خارجی آن دارای اقتدار و پیوستگی مناسبی می باشد و همچنین روکش صندلی ها و درب ها و همچنین رنگ بندی این موارد بسیار زیبا و مناسب بوده به نحوی که طراحی زیبا با رعایت سادگی ، زیبای خاصی را به این خودرو بخشیده است و هر جوانی را علاقه مند به داشتن این خودرو می نماید .
قیمت پایه این محصول جدید BMW ، برابر با 60،730 دلار اعلام گردیده است که رقم مناسبی در بازارهای روز جهان بشمار می آید و باید دید دوئل این خودرو با رقبای کوچک و بزرگی که در اطراف آن حضور دارند چگونه پیش خواهد رفت ، البته نباید استقبال مردم و فروش این خودرو را نیز فراموش نماییم زیرا بهترین قضاوت همیشه استقبال مردم از خرید یک خودرو بوده است .

دانلود ویدیوی bmw m4


بی ام دبلیو M4 کروک بی ام دبلیو M4 کروک بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک بی ام دبلیو M4 کروک
بی ام دبلیو M4 کروک بی ام دبلیو M4 کروک



تحریریه معماری آرل
منبع: CAR.IR CARNEWS.IR

تعداد بازدید : ۳۱۰۶
نسخه چاپی :  
Roham

بسیار عالی



ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی داخلی نمایشگاه خودروی لکسوس

طراحی داخلی نمایشگاه خودروی لکسوس

کونیگ زگ رگرا (Regera)، قدرتمندترین خودوری هایپر هیبریدی

کونیگ زگ رگرا (Regera)، قدرتمندترین خودوری هایپر هیبریدی

 آیا آئودی کوآترو و نانوک به زودی به مرحله‌ی تولید می‌رسند؟

آیا آئودی کوآترو و نانوک به زودی به مرحله‌ی تولید می‌رسند؟

مکلارن 650 s Spider، زیبایی و ظرافت انگلیسی

مکلارن 650 s Spider، زیبایی و ظرافت انگلیسی

مازراتی آلفیری،کانسپتی بی نظیر

مازراتی آلفیری،کانسپتی بی نظیر

خودروی مفهومی پروژه F فراری

خودروی مفهومی پروژه F فراری

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir