۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ۱۰:۲۲

آیفون 6

شایعات داغ آیفون 6 برای عرضه دو مدل در بازار بیشتر شده است. اپل در خبری تازه عنوان کرده میخواهد بر روی صفحه آیفون 6 از کریستال یاقوت کبودی که در تشخیص اثر انگشت (Fingerprint) که در آیفون 5s به کار برده، استفاده کند. البته به احتمال زیاد، این محافظ گران قیمت اول بر روی آی واچ (ساعت های مچی هوشمند کمپانی اپل) نصب خواهد شد. کمپانی اپل مدل 4.7 اینچی و 5.5 اینچی خود را در ماه سپتامبر 2014 (شهریور 93) به بازار عرضه خواهد کرد.

مسئولان اپل ادعا کرده اند که این مدل می تواند با صفحه نمایش 441ppi خود با Glaxy S4 سامسونگ در یک سطح قرار بگیرد و جهش بزرگی را از 326ppi آیفون های فعلی به مدل جدید داشته باشد. استفاده از یاقوت کبود، زیبایی و ظرافت این گوشی را چندین برابر کرده تا رقیبان این کمپانی (به خصوص طرفداران پرمدعا و بیهوده گوی ساده پسند سامسونگ) تا مدت ها حرفی برای گفتن نداشته باشند، مانند قابلیت های آیفون با توجه به Benchmark که قابل قیاس با آخرین مدل های کمپانی های دیگر نبوده و فاصله بسیار زیادی با رقبای خود داشته است.

آیفون 6

مقاوت این گوشی در برابر آسیب های جدی صفحه و محافظ در برابر گرد و خاک، از قابلیت های جدید فنی این گوشی به حساب می آید. این ماده به طور معمول در لنز دوربین گوشی های هوشمند استفاده می شود. البته ممکن است استفاده از این صفحه به صورت خصوصی و سفارشی صورت پذیرد و به طور عموم در بازار ارائه نشود. به خاطر هزینه زیاد این صفحات، اپل تصمیم گرفته تا برای اولین بار فقط آنرا در آی واچ مورد استفاده قرار دهد.
 

آیفون 6

قابلیت شارژ خورشیدی آیفون 6
مَت مارگولس، تحلیل گر شرکت تحلیل بازار سهام آمریکا “جست و جوی آلفا” اظهار داشت شواهدی پیدا کرده که اذعان دارد “صفحه شیشه یاقوتی (Sapphire)” را که اپل قرار است در آیفون 6 به کار ببرد، در برگیرنده صفحات خورشیدی است که به کاربران این امکان را خواهد داد که از انرژی خورشیدی برای شارژ باتری گوشی خود بهره ببرند. او همچنین معتقد است اپل از همین تکنولوژی در نمایشگر آیپاد 2014 نیز استفاده خواهد کرد، البته اگر آیپاد، 2014 عرضه شود؛ زیرا آمارهای اخیر نشان می دهد که بیش از 50 درصد از خریداران آیپاد در سال های اخیر کاسته شده است.
آیفون 6

همچنین اپل تعداد زیادی پتنتِ (حق اختراعِ) مرتبط با بهره گیری از انرژی خورشیدی برای شارژ باتری را در کارنامه خود دارد و هیچ چیز جلودار او نیست. همین اواخر هم شاهد بودیم که برای ویژگی انرژی خورشیدی مک بوک یک حق اختراع به اپل اهدا شد. شایعه ای جدید هم حکایت از این دارد که شرکت “فاکس کان” [که جزء تامین کننده های نخست شرکت اپل است،] هم اکنون 100 نمونه اولیه از نسل جدید آیفون 6 را به همراه پوشش “شیشه یاقوتی” به جای شیشه معمول گوریلا، از ییش، ساخته است.


تحریریه گروه معماری آرل
تعداد بازدید : ۳۵۲۶
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
پیام تیم کوک در هشتمین سالگرد درگذشت استیو جابز

پیام تیم کوک در هشتمین سالگرد درگذشت استیو جابز

چه می‌شد اگر گوشی‌های همراه قدیمی هوشمند بودند؟

چه می‌شد اگر گوشی‌های همراه قدیمی هوشمند بودند؟

طرح تلفن همراه لامبورگینی

طرح تلفن همراه لامبورگینی

کنترل از راه جادویی جدید ال جی قادر به کنترل ابزارهای مختلف است و زبان‌ انسان را درک می‌کند

کنترل از راه جادویی جدید ال جی قادر به کنترل ابزارهای مختلف است و زبان‌ انسان را درک می‌کند

ساختمان اداری توربوسیل / مهندسین مشاور موج جدید

ساختمان اداری توربوسیل / مهندسین مشاور موج جدید

 اگر ماه به زمین نزدیک شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، ویدیوی کوتاه و جذاب

اگر ماه به زمین نزدیک شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، ویدیوی کوتاه و جذاب

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir