نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۲/۱۱/۰۲ ۰۴:۵۲
پس از بررسی طراحی داخلی دفاتر شرکت ها و برند های مهم مانند طراحی داخلی گوگل، طراحی داخلی بی بی سی، طراحی داخلی شرکت CISCO، طراحی داخلی دفتر فیسبوک و اسکایپ و مایکروسافت و .... این قصد بررسی طراحی داخلی شرکت Sherwin-Williams را داریم که نمایندگی آسیای خود را به تازگی در کوآلالامپور مالزی دایر کرده است. برای مشاهده ی سایر عکس های این طراحی داخلی رنگارنگ، با آرل همراه باشید.
شرکت Sherwin-Williams که به تازگی دفتر آسیایی خود را دایر کرده است، با واقف بودن به نوپایی و جوان بودن بازار آسیا، برای جذب مشتریان از ترفندهای مختلفی استفاده کرده است. طراحی داخلی این دفتر نیز، یکی از این ترفندهاست که در کنار سایر ترفندهای تجاری به کار گرفته شده است. استفاده از رنگ، همواره به عنوان یکی از موارد پر اهیمت در طراحی داخلی، مورد توجه طراح و کارفرمای پروژه بوده است. دلیل این امر این است که رنگ در جذب مخاطب، تاثیر روانی بر کاربران محیط و بسیاری مسائل دیگر موثر است. بنابراین طراح این پروژه که M Moser Associates می باشد، با در نظر گزفتن این مسئله، در صدد استفاده از رنگ به عنوان عاملی برای تاثیر بر مخاطبان این شرکت به همراه تاثیر روانی مفید بر کارکنان نموده است. این مطلب را می توان یک استفاده ی هوشمندانه از رنگ بیان کرد. جذب مشتریان بازار با استفاده از رنگ در طراحی داخلی و تاثیر روانی مفید بر کارکنان. رنگ های استفاده شده در محیط، رنگ های شاد به همراه استفاده از طیف رنگی گسترده است. محیطی جذاب، شاد، به همراه انرژی مثبت برای کارکنان.
برای مشاهده ی سایر عکس های این فضا با آرل همراه باشید.
برای بزرگنمایی بر روی تصاوی کلیک کنید.
منبع : CONTEMPORIST
تحریریه گروه معماری آرل
مطالب مشابه
X
همراه معماری آرل باشید