طراحی داخلی و بازسازی اداری شرکت تبلیغاتی

تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران Fuego Camina Conmigo یک آژانس و شرکت تبلیغاتی استراتژیک و خلاق است که به دنبال افتتاح دفتر مرکزی جدید خود برای تحقق ارزش های کاری خود در فضا بوده است. این پروژه شامل نوسازی یک فضای اداری در طبقه سوم یک ساختمان واقع در محله صنعتی گراسیا، بارسلون است . فضایی با فرم مستطیل شکل، مملو از جزئیات و عناصر معماری بدیع و پنجره هایی در سه نما. در ادامه با آرل همراه باشید....
 
     
طراحی داخلی اداری  شامل یک منطقه کاری دائمی با ظرفیت 44 نفر و یک منطقه برای اتاق های جلسه و فضاهای خدماتی، مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و انبار است  طراحی منطقه آگورا  یا میدان شکل ایجاد شده در فضا به دنبال پویایی خاصی شکل گرفته تا از آن به عنوان فضایی برای برگزاری جلسات و تماس های غیررسمی استفاده شود و هم می تواند برای ارائه و نمایشگاه های موقت مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین تقسیم بندی فضا به ترتیب در ورودی به نحوی هوشمندانه تعریف شدند و مناطق خصوصی بیشتری در پشت دفتر قرار گرفته اند تا حریم بیشتری ایجاد کنند  منطقه آگورا در مرکز، به عنوان یک میدان مرکزی عمل می کند. فضاهای خدماتی کاربردی، به سمت جلو در نزدیکی ورودی، به عنوان یک حوزه با حریم  برای فضای داخلی محسوب می شوند.


 هدف از طراحی داخلی اداری، ایجاد یک فضای باز و پویا است که از اتاقک های صلب یا شیشه ای معمولی که در دنیای طراحی دفتر رایج هستند دور شود. از این رو فضاهای بسته به صورت ریز ساختارهایی در نظر گرفته شده اند که با یکدیگر تعامل دارند و گذرگاهی  نمادین و تندیس گونه ایجاد می کنند.

 


تحریریه معماری آرل
منبع: آرک دیلی


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8713.html