طراحی داخلی دفترکار هوآوی- Huawei

تحریریه معماری آرل
هوآوی یک شرکت چینی چندملیتی فناوری است که در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباطات فعالیت دارد. دفتر اصلی این ابرشرکت در شهر شنژن چین قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات ارتباطی در جهان است. .هوآوی بیش از ۱۸۰۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که نزدیک ۴۶٪ درصد در بخش پژوهش و توسعه کار می‌کنند. این شرکت نزدیک ۲۰ مؤسسه پژوهش و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد.

طراحی داخلی این شعبه از دفاتر کار  Huawei با الهام از شهرها و مناظر روسیه طراحی شده و در فضایی با مساحت 25000 فوت مربع در مسکو در میان همتایان خود متمایز است زیرا این شرکت حضور بین المللی خود را به عنوان یک غول فناوری ارتباطات گسترش می دهد و این تاثیرات در طراحی داخلی و دکوراسیون اداری به وضوح دیده می شود.
طراحی داخلی این شرکت توسط گروه معماران ABDبرای شرکت هواوی به عنوان خدمات دهنده ی پیشرو در راه حل های اطلاعاتی و ارتباطات در جهان انجام شده است.

ایده اصلی طراحی فضای اداری این شرکت تصویر روسیه و شهرهای این کشور است که بخش بندی و دکوراسیون حوزه های هواوی را تشکیل داده اند در طراحی این پروژه از معماران خواسته شد تا ویژگی های فرهنگی شهرهای روسیه را در طراحی منعکس کنند و فضای داخلی ایجاد کنند که بتواند به تمایز دفتر روسیه از سایر دفاتر بین المللی کمک نماید.

طراحی و دیزاین با المان های شهری را می توان در تمام فضای اداری مشاهده کرد خیابان های روسیه بر روی دیوارهای دفتر کار به تصویر کشیده شده است، لامپ ها به شکل فانوس های عتیقه ساخته شده اند و کفپوش ها شبیه سنگفرش های سنگی روسیه است همچنین تزئینات مات اتاق‌های جلسه، نمای شهری را به تصویر می‌کشد.
 طرح رنگ مونوکروم با مبلمان ساخته شده از روکش چوب بر روی دیوارها و سقف در دفاتر مدیرعامل به چشم میخورد رنگ قرمز رنگ شرکتی شرکت هواوی است به همین دلیل در بسیاری از مناطق اداری برای برندینگ به کار رفته است.


اتاق های جلسه به صورت باز  ودر یک ردیف قرار گرفته اند و یادآور کوپه قطار هستندمعماران ABD آنها را در منطقه ای باز برای انعطاف پذیری بیشتر قرار دادند از دیگر ویژگی های متمایز این است که تمامی اتاق های جلسات مجهز به سیستم های رزرواسیون الکترونیکی هستند.


همچنین معماران توجه ویژه ای به راهکارهای نورپردازی دارند و فضای داخلی با تنوع زیادی از انواع لامپ ها و سناریوهای روشنایی دیزاین شده اند.

گروه معماران آرل پروژه ها و فضاهای مرتبط با برندهایی همچون سامسونگ، هواوی، سونی، ایساکو و .... را طراحی و اجرا کرده است برای مشاهده نمونه کارها و مشاوره با کارشناسان از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید...
تحریریه معماری آرل
منبع: officesnapshots


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8702.html