نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و نورپردازی در تهران گشایش یافت

نخستین نمایشگاه دکولایت که به ارایه آخرین دستاوردها در صنعت مبلمان، دکوراسیون، نورپردازی، ملزومات خانه، آشپزخانه و هتل می پردازد امروز در بازار مبل شماره 3 یافت آباد افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، رامین سمیع زاده، دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون ودبیر اجرایی نمایشگاه با اعلام خبر بالا گفت: کلیه محصولات ارایه شده در نخستین نمایشگاه دکولایت از تخفیفات 5 تا 20 درصدی برخوردار بوده و مردم می توانند در روزهای برپایی این نمایشگاه از چنین تخفیفی بهره مند شوند.

وی افزود: از آنجایی که مردم زمان کمی برای انتخاب دارند برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند در وقت بازدیدکنندگان صرفه جویی کند.

او اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی و محدودیت هایی که از سوی برخی کشورها علیه ایران اعمال شده برپایی چنین نمایشگاه هایی حاکی از آن است که تحریم هیچ اثری بر تولید ملی ایران نمی گذارد.

جلوگیری از ورود کالاهای خارجی با برگزاری نمایشگاه

صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز با اظهار خرسندی از برپایی چنین نمایشگاهی گفت: برپایی نمایشگاه هایی از این دست می تواند علاوه بر ارتقای کمی و کیفی تولیدات ایرانی موجب نهادینه شدن بیشتر فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه شود.وی با اشاره به این که برگزار کنندگان این نمایشگاه از اتحادیه ها و انجمن های صنفی هستند گفت: برگزاری نمایشگاه توسط این قشر اعتماد و خود باوری را در مصرف کننده تقویت می‌کند.

وی استفاده از فن‌آوری و نوآوری در استفاده از صنعت مبلمان را ضروری دانست و ادامه داد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاههایی ارائه دستاوردهای کشور است.

او طراحی مدل های جدید مبلمان و لوازم آشپزخانه را پایه اصلی اقتصاد مقاوتی دانست و افزود: نمایشگاه علاوه بر تامین نیاز مردم و تنوع زیاد از ورود کالاهای خارجی جلوگیری و مزیت های رقابتی را افزایش می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به دانش محققان گفت: دانش محققان باید تبدیل به تکنولوژی شود واین تکنولوژی از طریق تولیدکنندگان در قالب نمایشگاه به مردم عرضه شود.

نمایشگاه مکانی برای عرضه آخرین محصولات

در ادامه این مراسم طحان پور، رییس اتحایه لوازم خانگی برپایی نمایشگاه مبلمان در کنار لوازم خانگی و آشپزخانه را یکی از مزیت های نماشیگاه فوق تلقی کرد و گفت: نمایشگاه مکانی برای عرضه آخرین تولیداتی است که قابلیت رقابت با کشورهای خارجی را دارد.

وی عدم تبلیغ برندهای برتر را یکی از ضعف های این صنعت دانست و تصریح کرد: تولیدکنندگان باید با به حداقل آوردن قیمت تمام شده مشتری خود را جذب کنند.

وی ادامه داد: صنعت لوازم خانگی تولید داخل در زمره یکی از این صنایع است که کم‌کم نسل آن رو به انقراض می‌رود تا جایی‌که اگر در بورس فروش محصولات این صنعت برویم اثر چندانی از لوازم خانگی تولید داخل نمی‌بینیم. این در شرایطی است که در حال حاضر با مهار شدن ارز می توان تولیدات داخل را افزایش داد.

این نمایشگاه تا هشتم دی ماه در بازار مبل شماره 3 یافت آباد برپا خواهد بود.

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-868.html