7 نوع طراحی مدرن در طراحی داخلی دفاتر کار اداری

تحریریه معماری آرل
طراحی فضاهای اداری توسط گروه معماران آرل مفهومی  مترادف با طرح های مدرنی هستند که تازگی و پیشرفت را به نمایش می گذارند و  آسایش کاربران فضا را در اولویت قرار می دهند تا بتواند بهترین نتیجه را ایجاد و با افزایش انگیزه در کارمندان کیفیت کار را ارتقا بخشند ترکیب های رنگی، مبلمان  مناسب و راهکارهای خلاقانه در ایجاد فضای اداری مطلوب  نقش بسزایی دارند.در طراحی های داخلی دفاتر اداری معمولاً جنبه های مدرن زیادی وجود دارد که می تواند به تحقق بخشیدن ایده های گروه معماران کمک کنند تا شرکت ها بدون کاهش راحتی،  رشد و تولید خود را حفظ کنند  در طراحی های آرل دفاتر مدرن به نحوی متعادل ساخته می شوند تا نیازهای کاری و تفریحی به درستی برآورده شوند. زیرا تلاش اصلی تیم جلوگیری از یکنواختگی و ایجاد کسالت در فضاهای اداری  و ایجاد فضایی همه جانبه، متناسب و متعادل است در ادامه با آرل با ویژگی های مدرن دفاتر کار اداری همراه باشید.....

طراحی دفتر مدرن انعطاف پذیر

از ویژگی های طراحی های  شرکت آرل ایجاد انعطاف پذیری در فضاهای داخلی است. استفاده از ایستگاه کاری برای ایجاد حریم و یا مناطق کاری باز ، جهت افزایش بهره وری کار و مشارکت بیشتر کاربران در فضا که ایده های نو را به ارمغان آورد.طراحی داخلی اداری انعطاف پذیر  به کاربران اجازه می دهد آزادانه حرکت کنند وآنها را به فعالیت های خلاقانه تشویق می کند. هشت ساعت کار در روز خسته کننده است ، بنابراین فضای دفتر باید انعطاف پذیر باشد تا راحتی کارمندان با حجم کار تعادل یابد. شما می توانید حوزه های کاری باز یا اتاق های چند منظوره ایجاد کنید که بتواند لذت و خلاقیت را در کار تلفیق کند همچنین اجازه می دهد تا با حساسیت به الگوهای شخصیتی افراد درون گرا و برون گرا دیزاین به درستی و متناسب صورت گیرد.


طراحی دفتر  کار  مینیمال

در دکوراسیون اداری ظاهر ساده و تمیز دفترکار مطمئناً جالب توجه است از این رو طراحی مینیمال از دیگر سبک های طراحی شرکت معماری آرل برای مشاغل مناسب با این سبک است که  نه تنها سبب حواس پرتی نمی شود  بلکه احساس جذابیت و راحتی برای کارمندان ایجاد میکند دفتر کاری که مانند خانه راحت باشد به نحوی که کاربران دفتر را خانه دوم خود بدانند و در ان آزادانه خلق و فعالیت کنند طراحی دفاتر کار مینیمالیستی ، جلوه ای بصری ساده و بی آلایش و آرامش بیشتری را در فضا ایجاد میکند.
می توانید سیم های پخش شده را مرتب کنید و از فناوری بی سیم و سایر موارد جمع و جور استفاده نمایید. مدرنیته باعث می شود که دفتر همزمان با روند تکنولوژی همراه شود و امکانات بیشتر و مفیدتری را  بسیار ساده در اختیار کارمندان قرار دهد.

طراحی دفترکار  مدرن با تم طبیعت

یک دفترکار با فضای یکنواخت مطمئناً کسل کننده است، خصوصاً اگر طراحی داخلی بسیار رسمی و خشک  باشد. دفاتر مدرن معمولاً با نور و با پنجره های بزرگ که فضای روشن تر شادابی بیشتری ایجاد میکنند و با افزودن عناصر طبیعی مانند گیاهان و متریال هایی مانند چوب طبیعی باعث می شوند فضا دنج،مدرن و مطلوب تر باشد عناصر طبیعی نقش کلیدی در طراحی های اداری آرل دارند.


طراحی مدرن دفتر با فضای کار اشتراکی

با طراحی فضاهای اشتراکی برای تبادل نظر، بحث و تعامل کارمندان تولید ایده های خلاقانه به سبک کاری شرکت تبدیل می شود. این امر مالکان شرکت را ترغیب می کند تا با طراحی داخلی دفاتر حداکثر نتیجه را بگیرند.در برخی مشاغل  نداشتن فضای خصوصی احساس آرامش بیشتری می کند زیرا هیچ چیز انحصاری نیست و همه تعامل، آزادی عمل و صمیمیت بیشتری را در کل فضا احساس میکنند.
اگر فضای کافی برای ایجاد حوزه های کار شخصی برای کارمندان ندارید ، ایده فضای کار ماشتراکی یک گزینه مناسب برای شما  است.


طراحی دفتر مدرن مبتنی بر فناوری

امروزه جوامع مدرن و فضاهای کار اداری با تکنولوژی های نوین آمیخته شده و بسیاری از دفاتر کار مدرن شیوه کار سنتی را نمی پسندند  به همین دلیل استفاده از فناوری در طراحی های مدرن اداری آرل به عنوان عاملی مهم مورد توجه قرارمی گیرد. علاوه بر ایجاد مزایای سهولت کار ، فناوری با استفاده از تلفن های هوشمند ، رایانه ، تبلت گرفته تا انواع کنفرانس های ویدیویی جلوه مدرنی به طراحی داخلی دفتر کار اداری می دهد برای مثال استفاده از تبلت به کارمندان اجازه می دهد بدون نیاز به ماندن در کنار کامپیوتر های خود  با انعطاف پذیری بیشتری حرکت کنند.
فناوری در دفاتر مدرن همچنین در استفاده از برنامه های کاربردی مانند برنامه های کاربرگ ، کنفرانس ویدئویی و برنامه های  ثبت وظایف روزانه نفوذ کرده است و کارامدی بیشتری را به ارمغان می آورد.


طراحی دفتر کار مدرن برای سلامتی کارمندان

سلامت کارمندان یک خواسته مشترک بین طراحان ، کارمندان و صاحبین مشاغل است و  این موضوع فقط مربوط به ساعات کار و غذا نیست ، وجود مبلمان مناسب ، توجه به ارتفاع مانیتور و مناسب بودن صندلی کار مناسب برای وضعیت بدن سلامتی جسمی و کارامدی بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

طراحی مدرن دفتر با سایه های رنگی سرگرم کننده

رنگ موضوعی بسیار مهم در طراحی دکوراسیون اداری محسوب می شود زیرا ممکن است به راحتی از طریق رنگ های فضای داخلی  کارمندان دچار حواس پرتی  شوند یا چشمهایشان  به مروراز دیدن رنگ هایی خسته شود بنابراین ، استفاده از رنگ در طراحی داخلی اداری مدرن نیاز به دقت  و برنامه ریزی دارد. زیرا هر رنگ بر روی کارمندان و میزان خلاقیت انها تأثیر متفاوتی دارد و از این رو طراحی و انتخاب رنگ در فضاهای اداری توسط گروه معماران آرل  با شناخت ماهیت  شغل  و در نظر گرفتن  رنگ های  برند تجاری و ابعاد روانشناختی و ابعاد فضا به خوبی مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرد .

گروه معماران آرل با سال ها سابقه حرفه ای  در زمینه معماری و طراحی داخلی فضاهای اداری   با  تلفیق حوزه های کار شخصی و فضاهای اشتراکی با استفاده از رنگ ها و متریال های متناسب و فضایی در خور شغل و کسب و کار  از طریق یک طراحی مدرن  فضایی اداری پشتیبانی از تمامی نیاز های کارمندان و صاحبین مشاغل را به منظور  توسعه و دستیابی به اهداف مشترک دنبال می کنند برای مشاوره ، طراحی و  اجرا و مشاهده نمونه  پروژه های اداری از طریق شماره تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱  در ارتباط باشید.

تحریریه معماری آرل
منبع: highstreet


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8647.html