اعلام برندگان مسابقه و جایزه A Design سال 2019-2020

تحریریه معماری آرل
مسابقه و جایزه A Design بزرگترین مسابقه طراحی جهان است که بر اساس بهترین طرح ها، مفاهیم طرح و تولیدات و خدمات می باشد این مسابقه یک بستر رقابتی، اخلاقی و عادلانه برای شرکت ها، طراحان، و نوآوران از تمام زمینه های کاری با سطوح متفاوت تجربه و تمرکز بازار برای رقابت روی آن، فراهم می کند. جایزه A Design هدفی برای آماده کردن مخاطبان جهانی در خصوص برندگان جایزه دارد تا موفقیت و استعداد آن ها را نشان دهد. مسابقه و جایزه آ تصمیم دارد مانند یک ترکیب کننده عمل کند تا طراحان، شرکت ها، مخاطبان و مطبوعات را به سوی یکدیگر بیاورد و تولیدات و خدمات خوب را برجسته کند، تبلیغات و حمایت از طراحی خوب، طراحان و شرکت های طراحی گرا برای یک آینده بهتر!
 جایزه طراحی آ با این هدف است که توجه مطبوعات، رسانه های تعاملی، منتقدان طراحی، توزیع کنندگان و خریداران را به سمت برندگان جایزه جلب کند. شعار جایزه طراحی آ این است: هنر پرورش دهنده آینده، هنر برای فرهنگ آینده. هدف مسابقه اعتقاد به این است که آینده با هنر، طراحی و تکنولوژی ما شکل می گیرد. بنابراین نیاز به یک طراحی خوب برای آینده بهتر وجود دارد.
جایزه طراحی آ تنها یک جایزه نیست بلکه نشانگر کیفیت و کامل بودن طرح است.  این جایزه در جهان شناخته شده است و و توجه شرکت ها، حرفه ای ها و گروه های علاقه مند به طراحی را جلب می کند. برنده شدن جایزه آ گواهی عالی بودن طراحان است و اثبات کیفیت آثار آن ها برای شرکت ها است. داشتن جایزه آ نگاه های مخاطبان طراحی را از سراسر جهان جذب می کند. برندگان قادر خواهند بود پروفایل های شغلی و فروش بهتری را بیابند.
 برندگان این جایزه معتبر باید هیئت داورانی از متخصصان  اعضای مطبوعات ، دانشگاهیان و متخصصان طراحی را تحت تأثیر قرار دهند تا جایزه طراحی A را دریافت کنندعلاوه بر اعتبار ، به رسمیت شناختن و تبلیغات بین المللی برای برندگان جایزه ، کتاب سالیانه ، گواهی نامه ، دعوت به شب جشن ، حضور در نمایشگاه برندگان و سایر موارد نیز به ان ها  ارائه می شود. .
بخشی از آنچه که جایزه A Design را برجسته می کند تنوع دسته بندی آن است که به بیش از 100 دسته مختلف جایزه هایی که  روی نوآوری ، فناوری ، طراحی و خلاقیت تمرکز دارند ، اهدا می شونداز میان این دسته ها ، موارد مرتبط با محیط ساخته شده عبارتند از معماری ، ساختمان و طراحی سازه،فضای داخلی و طراحی نمایشگاه؛ برنامه ریزی منظر و طراحی باغ که در ادامه برندگان امسال این جایزه در بخش های ذکر شده معرفی شده اند  با آرل همراه باشید.....

1.Hill Wind Hotel & Resort / Huafang Wang


2.Z Line House / Revano Satria


3.Cloud of Luster Wedding Chapel / Tetsuya Matsumoto


4.Solar Skywalks / Peter Kuczia


5.HK Port Passenger Clearance Building Cross Border Crossing Facility / Aedas


6.The Linear House / Christos Pavlou


7.Shanxiao Sales Pavilion / Larry Wen


8.Warm Transparency Clinic / Yoshiaki Tanaka


9.Alila Wuzhen Hotel / GOA: LU Hao & ZHANG Xun


10.Muh Shoou Xixi Hotel / GOA: Shawn Cheung


11.Tibetan Eagle Campsite / Zhe Yang


12.ERC Autumn Village Reception Center / Wey Duan Luo


13.Bienville House Duplex / Nathan Fell


14.Guiyang Zongshuge Bookstore / Xiang Li


15.Polyot Restaurant / Julien Albertini and Alina Pimkina


16.Fengyuan Restaurant / Lili Xie & Fan Huang


17.K11 Musea Shopping Mall / K11 Musea


18.Park Zoo Hotel / Xiang Li


19.LE BLE D'OR Restaurant / Li Shou Hung and Jheng Cin Fang - PINHAU


20.Nine Court Mansion Residential Landscape / Shenzhen IN Lab Design and Consultancy


21.Sorec Horse Park Grandstand / Vicky Chan


22.Megalopolis X Shenzhen Super Headquarter / QUAD Studio


تحریریه معماری آرل
نویسنده: غزاله عزالدین
منبع: Archdaily ، designaward


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8521.html