دانلود و معرفی کتاب طراحی داخلی فضاهای تجاری

تحریریه معماری آرل
فضاهای تجاری از جمله فضاهایی هستند که همواره بستر شکل گیری فعالیت های اقتصادی و تعاملات اجتماعی در هر جامعه محسوب می شوند. بنابراین می توانند با جذب جمعیت و ایجاد حلقه ارتباطی میان افراد، در رونق کسب و کار مشارکت داشته باشند. از این رو لازم است معماران و طراحان داخلی، نسبت به تحولات وقوع یافته، خواسته ها و گرایشات کاربران در خصوص فضاهای تجاری اطلاعات لازم را به دست آورند. کتاب Designing Commerical Interiors منبع عملی و جامع برای طراحی داخلی فضاهای تجاری محسوب می شود. این کتاب شما را در طول مراحل طراحی از برنامه ریزی تا اجرا راهنمایی می کند و ملاحظات حیاتی که پروژه شما را به اثری موفق و برجسته تبدیل خواهد کرد؛ آموزش می دهد. همچنین درک عمیقی نسبت به انواع پروژه های تجاری، چگونگی شکل گیری بازار جهانی و فعالیت های متنوع تجاری برای شما به ارمغان می آورد که می تواند در روند طراحی پروژه نقش مؤثری داشته باشد. این کتاب مجموعه ای جامع از مهارت ها، روش ها و عوامل مهم در طراحی پروژه های تجاری به شمار می رود و برای متخصصان، مدرسان و طراحان سودبخش است.

نسخه سوم این کتاب که در حال حاضر دارای جدیدترین مباحث در زمینه طراحی داخلی فضاهای تجاری است موضوعات زیر را در بر می گیرد:
_ مفاهیم پایداری برای انواع فضای تجاری
_ دسترسی ها
_ ایمنی و امنیت فضاها
_ مطالعات طراحی
_  مدیریت پروژه
_ ضوابط و قوانین در طراحی فضاهای تجاری

به طور کلی این کتاب با نگاهی همه جانبه به فضاهای تجاری، عوامل اثرگذار بر این فضاها را مورد بررسی قرار داده و می تواند مانند راهنما، طراح را در مسیر طراحی فضاهای تجاری همراهی کند. لذا مطالعه کتاب حاضر از آن جهت که دید وسیعی نسبت به طراحی داخلی فضاهای تجاری به خواننده ارائه می دهد؛ مفید است.

مشخصات فنی کتاب:
عنوان: Designing Commerical Interiors
عنوان به فارسی: طراحی داخلی فضاهای تجاری
پدیدآور: Christine M. Piotrowski
ناشر: Wiley
نوبت چاپ: سوم
موضوع: معماری، طراحی داخلی
تعداد صفحه: 576
زبان: انگلیسی





لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8512.html