طراحی این خانه کوچک و فوق العاده مدرن شما را شگفت زده می کند

تحریریه معماری آرل
Bryce Langston ازمجموعه فوق العاده "بزرگ زندگی کردن در یک خانه کوچک" با لیزا و مت هابز ملاقات کرد ، یک زوج پرکار که به صورت آنلاین با هم آشنا شدند ، به هم علاقه مند شدند و یک خانه کوچک، مدرن و بسیار زیبا را در کوههای استرالیا  New South Wales ساختند. این  به دلیل آتش سوزی هایی که در منطقه اتفاق افتادند به طرزی باورنکردنی مجزا و دورافتاده است. فضایی کشیده و کوچک دارد و از وسایل جدید، آشپزخانه فوق العاده، نور زیاد و  فضای مناسب برای زوج و حیوانات خانگی محبوبشان برخوردار است.

خانه مت و لیزا چیزی است که باید دیده شود. با داشتن رنگ مشکی براق در کنار سدری، این خانه برجستگی های زیادی دارد. با کمال تعجب، این خانه کوچک زندگی خود را با با یک قرار آشنایی و پیوند دو روح آغاز کرد، یکی علاقه مند به خانه های کوچک و دیگری مشتاق به ساخت و ساز. زندگی این زوج آغاز شد، ایده هایشان رشد کردند و یک سال بعد این خانه دیدنی خلق شد.

در سراسر این خانه ، توانایی مت به عنوان یک سازنده مشهود است. او آشپزخانه ها و حمام ها را با مهارت خاص خود بازسازی کرده و استعداد و تجربه خود را در تمام جزئیات نشان می دهد. به نوعی، نمای بیرونی مشکی منزل، همراه با ارتفاع آن و پارچه های مدرن روی کف، به این خانه کوچک جلوه ای تقریباً قابل توجه بخشیده است. از نظر معماری ، این ساختار تیز و زیبا است. به هر روشی که به آن نگاه کنید ، چیز جالبی در مورد آن وجود دارد. همچنین مملو از ویژگی های عجیب، مانند داشتن ورودی برای گربه است که برای حیوانات خانگی مورد علاقه آنها فضایی امن برای بازی ایجاد می کند. این ورودی و خروج از خانه نیز مانع نیاز برای داشتن جعبه برای گربه ها می شود که این یک پیروزی بزرگ در کتاب های من است.

با قدم زدن به داخل خانه ، چیزهای زیادی را برای دیدن می یابیم. کمی بلندتر از یک خانه معمولی در این مکان است و این بدان معنی است که در صورت نیاز به انتقال مجدد به یک موقعیت دیگر به مجوزهای اضافی احتیاج دارد. ارتفاع اضافی در خانه واقعاً احساس پایبندی به فضا را به وجود می آورد. در این خانه کوچک هر آنچه را که انتظار دارید وجود دارد کامل است و با یک استاندارد فوق العاده بالا تزئین شده است.

در این خانه کوچک هر آنچه را که انتظار دارید وجود دارد ،کامل است و با یک استاندارد فوق العاده بالا تزئین شده است. در حالی که مت و لیزا بخش عمده ای از ساخت و سازها را در این خانه انجام دادند، آنها اعتراف می کنند که تعداد زیادی از دوستان خود رابرای این کار دعوت کرده و زمان زیادی را در کنار هم گذرانده اند.
سالن بزرگ و بسیار هنرمندانه و با نورهایی بی نظیر در بالا است که مجموعه ای از چراغ های آویزان و گیاهان در بین آنها رو به رشد است. یک تلویزیون با اندازه مناسب و فضایی راحت برای نشستن وجود دارد.


در پایین سالن ، یک آشپزخانه بزرگ حاوی تمام امکانات مدرن وجود دارد که دارای فضای کافی برای کار است. وسایلی مانند یخچال و فر در زیر پله ها تعبیه شده اند تا فضای اضافی ایجاد کنند.
پشت آینه های دوگانه که در دوطرف خانه قرار دارند، کمد های این زوج وجود دارند که توقفی در فضا، قبل از ورود به حمام ایجاد کرده و امکان ذخیره بیش از اندازه کافی لباس را برای زن و شوهر فراهم می آورند.
با گذشتن از کمد لباس، اکنون وارد فضای حمام می شویم که مانند چیزی نیست که قبلاً در خانه های کوچک دیده ایم. کار کاشی کاری بسیار استثنایی است، آینه هایی که یک دیوار را پوشش داده اند و در پشت آنها مکانی برای نگهداری و انبار کردن وجود دارد، حس فوق العاده ای به فضا می بخشند و حمام واقعاً جادارتر از چیزی است که در خانه های کوچک وجود دارد.

در حقیقت ، به طرز حیرت انگیزی حتی یک دوش دو نفره در این خانه وجود دارد ، که به مت و لیزا اجازه می دهد همزمان دوش بگیرند. یک ویژگی کاملاً قابل توجه برای یک خانه کوچک!
با حرکت به منطقه طبقه بالا ، خانه یک بار دیگر نشان می دهد که بسیار متفاوت است. ارتفاع اضافی در خانه باعث شده است اکه ایستادن در طبقه بالا امکان پدیر باشد، بنابراین به آسانی به تخت خواب اتاق زیر شیروانی می رسید. حتی شما را به یک فضایی برای میهمانان منتقل می کندکه  به همه مناطق خانه دسترسی آسان داشته دارد. در پایان، مجموعه ای از پنجره های سقفی در طول این خانه کوچک قرار دارند منظره ای قابل توجه و متغیر از آسمان  را در اختیار شما قرارمی دهد.




اگر علاقه مند به پلان خانه های زیر 100 متر و کوچک هستید، مطلب زیر را مشاهده نمایید.




تحریریه معماری آرل
منبع : https://themindcircle.com/modern-tiny-house

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8321.html