طراحی داخلی ویلای گرمسیری به سبک معاصر

تحریریه معماری آرل
این ویلای گرمسیری با سبک طراحی معاصر جهت ارتقاء کیفیت اوقات فراغت و به منظور گذران تعطیلات در 90 کیلومتری سائوپائولو برزیل طراحی و اجرا شده این ویلا توسط گروه معماران Candida Tabet Arquitetura برای یک زن و شوهر جوان با سه فرزند طراحی شده است.
این خانه با ایجاد فضایی گسترده مکانی شناور و بدون مانع بین داخل و بیرون ایجاد کرده و این فضای مفرح احساس زندگی در بهشت ​​را تقویت می کند، استفاده از متریال ها با کیفیت بالا و راهکارهای غیرمعمول هوشمند، زیبایی، راحتی و جذابیت را بیشتر کرده و از ویژگی های دیگر ویلا، می توان یک شبکه چوبی زیبا که حوزه شمالی خانه را احاطه کرده نام برد، این شبکه نه تنها  نقش سایه بان و محافظ را ایفا می کند بلکه همچنین الگوی زیبای گرافیکی بر روی ساختمان بیانگر معماری و هویت ظریف و منحصر به فرد ویلا می باشد.سبک طراحی داخلی با خطوط مشخص و فضاهای روشن برای پلان باز و گسترده ی ویلا و قسمت های اجتماعی برای برقراری تعاملات مناسب است .
سبک اجرایی و ساختار تزئینی پروژه ترکیبی از سبک های مدرن و کلاسیک با شخصیت هنری ظریف است که با مکمل هایی مانند لامپ های طراحی شده، نقاشی های معاصر، مبلمان، پالت طبیعی زیبا از متریال های چوب، سنگ، کاشی های سرامیکی، با پالت رنگ هایی طبیعی با ایجاد فضایی با چشم اندازهای طبیعی فضایی در خور تحسین ایجاد کرده است.
 از استخر چشم اندازی بی نهایت به جنگل و از اتاق نشیمن چشم اندازی رو به غروب خورشید قابل رویت می باشد.
در نهایت می توان گفت خلق هوشمندانه چنین فضایی هنرمندانه و با سبک معاصر بدون شک علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای تعطیلات و کاربردی بودن ویلا با چشم انداز های بینظیر، نقش برجسته در احساسات درونی کاربران خواهد داشت و تعطیلاتی با آرامش و سرگرم کننده برای زوج جوان به همراه فرزندان ایجاد می نماید. در ادامه با تصاویر بیشتر با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
مترجم: غزاله عزالدین
منبع: interiorzine


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8136.html