نویسنده آرل شوید : همکاری با تیم تحریریه آرل

تحریریه معماری آرل

از اینکه همراه آرل هستید، از شما سپاس گزاریم، از آنجایی که بیشتر دوستدارن آرل معمار و دانشجویی معماری هستند امکانی را در سایت قرار داده ایم که بتوانیم همکاری مناسبی باهم داشته باشیم.
سایت «معماری آرل» با هدف ارتقای سطح دانش عمومی در حوزه معماری و طراحی داخلی به انتشار مطلب و مقاله می پردازد. چنانچه تمایل دارید به مجموعه همکاران سایت بپیوندید و نوشته های شما از طریق این رسانه منتشر شود، موقعیت های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:
 
۱- ترجمه : اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری دارید و از نثر فارسی روانی برخوردارید می توانید به جمع مترجمان سایت ملحق شوید.

۲- نقد : چنانچه نگاه حساس و نکته بین نسبت به محیط پیرامون خود دارید توصیه می کنیم که یادداشت های خود را با ما به اشتراک بگذارید. در این بخش، یادداشت های کوتاه و یا بلند شما در خصوص موضوعات معماری، منظر، طراحی داخلی، آینده معماری و .. منتشر می شود.

۳- مقالات : سایت های اینترنتی غالبا سکوی خوبی برای شروع نگارش مقاله برای دانشجویان هستند. اگر قصد دارید که مقاله علمی-پژوهشی نیز بنویسید برای شروع بهتر است در ابتدا چند مقاله کوتاه به صورت اینترنتی منتشر کنید و سپس با تجربه کافی اقدام به نگارش مقاله علمی-پژوهشی نمایید.

4- معرفی کتاب : از علاقمندان به کتابخوانی و افراد توانمند در زمینه خلاصه نویسی دعوت می شود با همکاری در این بخش دستاوردهای خود را جهت ارتقای سطح علمی، ایجاد تنوع در مطالب علمی – تخصصی و سهولت دسترسی به خلاصه کتب معتبر جهت استفاده جامعه معماری کشور، در اختیار دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری و معماری داخلی قرار دهند. علاقه مندان می توانند با معرفی کتابهای مفید و مطالعه کتابهای پیشنهادی و خلاصه برداری از آنها مطابق با چارچوب موردنظر سایت در این بخش فعالیت نمایند.

5- معماری و سینما: این بخش به معرفی و نقد فیلمها و مستندهایی می پردازد که گوشه ای از دغدغه جامعه معماری کشور را مطرح می کنند و با نقد یا معرفی آن ذهن معمار خوانندگان به چالش کشیده شود. علاقه مندان می توانند با معرفی آثار مفید و تماشای نمونه های معرفی شده و نگارش متنی مبنی بر معرفی یا نقد اثر مربوطه در این بخش فعالیت نمایند.

6- کافه گردی : این بخش به معرفی و گزارش از کافه هایی با معماری و معماری داخلی می پردازد، که علاوه بر بررسی نکات طراحی، فضاهایی دلنشین برای دورهمی نیز معرفی می شود، عاشقان کافه می توانند با معرفی و ارسال تصاویر از این فضاها معماران را با کافه های بیشتری آشنا کنند.

7- پلان : همه معماران، در دوران دانشجویی و در آتلیه برای یادگیری و انجام پروژه های مختلف مسکونی، اداری، فرهنگی و ... ، پلان، نقشه های معماری بسیاری را مشاهده کرده اند که بسیار مفید بوده و شما را راهنمایی کرده است، دوستان و علاقه مندانی که می خواهند اطلاعات خود در این زمینه را به اشتراک بگذارند، می توانند با ارائه توضیح نقشه، فضاهای موجود، و برنامه فیزیکی و...  به دوستان و همکاران خود یاری کنند.
 

عزیزانی که مهارت نوشتن و جمع آوری اطلاعات را دارا هستند و موضوع همکاری شما در موارد بالا نمی باشد، می توانید دسته بندی و بخش های مختلف سایت آرل را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

دسته بندی و بخش های سایت آرل


برای سوالات بیشتر می توانید مستقیما از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید.
 

فرم تماس

ایدی تلگرام :  @masoudfn

تحریریه معماری آرل
 


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8128.html