طراحی پنت هاوس ساختمانی در مرکز شهر

تحریریه معماری آرل
طراحی ساختمان صنعتی به صورت تطبیق پذیر برای ساکنان یک ساختمان در شهری پرجمعیت و متراکم انجام شده است. در داخل ساختمان، اتصلات به قسمت های خارجی متصل شده اند و به واسطه طراحی پنجره ها، نور کافی وارد ساختمان می شود. فضاهای خصوصی مانند حمام و اتاق خواب به گونه ای طراحی شده اند که در عین حفظ حریم خصوصی، تقسیم بندی فضاهای داخلی به درستی انجام شده باشد و باعث ایجاد حس دراماتیک در ساکنان ساختمان شود و امکان تقسیم بندی راحت را در فضا مهیا کند.
برای این ساختمان پوشش گیاهی متناسب با شرایط بومی منطقه در نظر گرفته شده به این ترتیب فضایی مناسب برای پرندگان و حیوانات بومی مهیا شده است.این انتخاب توانسته فضایی سبز با چشم انداز زیبا با آرامش بالا برای حیوانات ایجاد کند.برای زیباشناسی ساختمان از پنت هاوسی زیبا و خاص استفاده شده تا هدف اصلی در طراحی به دست آید.با ترکیب متریال ساده مانند بتن،شیشه و کف چوبی با هدف افزایش فضا و تامین نورپردازی پنت هاوسی آرام طراحی شده است.
این خانه به عنوان چشم اندازی برای زندگی راحت ساکنان طراحی و ساخته شده است که وابستگی های متقابل انسان و زیستگاه آن ها را به رسمیت می شناسد و برنامه ای برای توسعه آینده ارائه می دهد.این ساختمان نشان داده که زندگی شهری می تواند هماهنگ با محیط شهری پرجمعیت باشد.

گالری تصاویر


تحریریه معماری آرل
منبع: architizer.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8027.html