سایه های معماری در طراحی لنداسکیپ

تحریریه معماری آرل
در یک ردیف بالای اقیانوس آرام خانه ای به شکل هرم طراحی و ساخته شده که در طراحی آن از ایده تپه های اطراف اقیانوس الهام گرفته شده است. طراحی این خانه به خاطر دستیابی به فضای قابل استفاده و گردش موثر در دامنه تپه بسیار چالش برانگیز بوده و با  الهام و توسعه از محیط گسترده و وسیع پیرامون، طراحی به دنبال بهره گیری ازچشم اندازهای اطراف و ساخت خانه ای با معماری 1970 و رابطه ای کارآمدتر با سایت آن بوده است.
در یکی از تپه ها، چالش این بود که اتاق ها فضایی باز، راحت داشته باشند درحین حال حفظ فرم طبیعی تپه ها در آن ها رعایت شود. در تراس اول از تپه و علفزار طبیعی استفاده شده اما در تراس بالاتر چمن مصنوعی در نظرگرفته شده است. در زیر یک باغ سبز با گیاهان متنوع و پله های ساخته شده از فولاد در نظر گرفته شده است. درپایین ترین تراس بزرگ موجود در ویلا، یک استخر بزرگ با ترکیب زمین و آسمان طراحی و ساخته شده است. در سقف بالای استخر، یک روف گاردن با ترکیب چشم انداز تپه های وحشی و گیاهان انتخاب شده و مناسب برای این منطقه احداث گردید. 
علاوه بر استفاده از عناصرمختلف در ساخت،از گیاهان مقاوم در برابرخشکسالی استفاده شده تا امکان رشد و سالم ماندن در خاک ضعیف و شرایط ساحلی وجود داشته باشد.گیاهان،توانسته اند ارتباط بصری مناسب مابین تراس ها را ایجاد کنند و با بافت و رنگ مناسب با منظره ی طبیعی ارتباط و یکپارچگی داشته باشد.

گالری تصاویر

 
تحریریه معمای آرل
منبع : architizer.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7988.html