طراحی داخلی کافه بستنی با ایده قفس پرنده

تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی یک کافه بستنی با ایده طراحی صنعتی در شهر کوردوبا آرژانتین به اتمام رسید. در طراحی کافه فضایی برای نشستن در بیرون نیز در نظر گرفته شده است، تفاوت اصلی طراحی با سایر کافه ها در استفاده از دو قفس پرنده با ابعاد بزرگ،آهنی و مشکی رنگ برای مراجعه کنندگان است، آن ها می توانند در فضایی با حفظ حریم شخصی ساعات خوشی را سپری کنند و تجربه ی منحصر به فردی را به دست بیاورند. با آرل در ادامه همراه باشید...

متریال به کاربرده شده در سراسر این کافه شامل بتن، سنگ، چوب، سرامیک، سنگ مرمر و فلز می باشد. نمای بیرونی کافه که شامل اسم کافه بستنی می باشد از چوب برش داده شده طراحی و ساخته شده است.

در داخل کافه، طراحان با تکنیک اختلاف سطح، فضای سفارش دهی و میزهای کافه را از هم جدا  و با درب های کشویی سرتاسری فضای بیرون را با داخل مرتبط کرده اند. در قسمت پایینی و سفارش دهی، یک نیمکت با طول زیاد تعبیه شده تا زمانی که مراجعه کنندگان در صف هستند برروی نیمکت بنشینند و منتظر سفارش خود بمانند.

برای اینکه مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی محصولات(کیک،بستنی و..)را مشاهده نمایند،از نورپردازی مناسب برای روشنایی بیشتر فضا استفاده شده است.بر روی دیوار مشکی رنگ قسمت ثبت سفارش نورهای نئونی به کاربرده شده است.

پله فلزی مشکی رنگ با ترکیب چوب،مراجعه کنندگان را به طبقه بالا هدایت می کند.در تراس این کافه،تعداد و تنوع صندلی بیشتر از طبقه ی پایینی است و مشتریان می توانند از منظره های منطقه ی اطراف لذت ببرند.


تحریریه معماری آرل
منبع:contemporist.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7951.html