استفاده از تیر زرد فولادی در طراحی داخلی خانه

تحریریه معماری آرل
فولاد زرد بزرگ،تیر های چوبی،و تخته های سه لایی، عوامل صمیمیت و گرمی فضایی برای اعضای یک خانواده در گوشه ای از شهر لندن شده است. در پشت نمای آجری خانه، یک حیاط با منظره ای کوچک و دلباز به همراه باغچه ای با ابعاد متناسب برای کاشت گیاهان و در یک سمت، و یک میز صندلی در انتها برای  دورهمی های دوستانه طراحی شده است.

در داخل خانه،تیر زرد بزرگ فولادی برای سایر الوارها غیر متصل نقش تکیه گاه و نگهدارنده دارد و دست معمار را برای اجرای ضعف های سازه ای پروژه باز نموده است.طراحی پلان باز خانه  فرصتی مناسب را در اختیار دکوراتور منزل قرار داد تا از رنگ مشکی به عنوان المان طراحی در دکوراسیون کابینت های آشپزخانه بهره ببرد. زیبایی کار در آن بخش نهفته که کابینت ها با یک ناهارخوری و نیمکت به خوبی هارمونیزه شده اند.

در مجاورت ناهار خوری یک اتاق بازی کوچک اما جالب برای گذراندن اوقات فراغ طراحی شده است.کمد، باکس و المان های خانه بخشی از فضای مدولار آپارتمان محسوب می شوند. به نوعی که این المان های عملکردی به مبلمان و نیمکت خانه بدل گشته اند.

 یک راهرو مابین اتاق بازی کودکان و راه پله ها طراحی شده است که در واقع به جزئی از فضای کل تبدیل گشته است. برای مثال در زیر پله، تعدادی کمد تعبیه شده که می تواند با توجه به ابعاد کاربری متفاوتی داشته باشند و یا قفسه هایی که در طول راهرو برای کفش و سایر لوارتعبیه شده اند.

حمام این خانه با بازسازی مناسب ظاهری کاملا خاص و زیبا را داراست.تعویض کاشی ها و انتخاب کاشی با الگوی مثلث و مستطیلی در کنار وان و یک دوش مشکی رنگ توانسته ترکیب مناسبی برای این حمام ایجاد کند.

تحریریه معماری آرل
نویسنده : مهدیه عزتی
منبع:contemporist.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7934.html