آپارتمانی با طراحی دکوراسیون شهری و مدرن

تحریریه معماری آرل
ترکیب حس تازگی،آرامش و راستی در طراحی دکوراسیون و استایل خانه ای مدرن شهری(ساختاربتن اکسپوز،طراحی مدرن،المان های مشکی نازک)با متریال غیرمعمول و درعین حال ظریف با پالت رنگی سبز (سبز به رنگ خزه) و گیاهان سبز رنگ نقطه عطف طراحی هستند. فضای اصلی خانه دارای دید مناسب به آشپرخانه و ناهارخوری مدرن کوچک با میزناهارخوری جالب و صندلی های مدرن است، در واقع این پلان باز باعث ارتباط مابین تمامی فضاها گردیده. دوگانگی و سایه روشن در پالت رنگی توسط رنگ خاکستری و سبزایجاد شده است.
 اما رنگ و بافت قسمت اصلی دکوراسیون خانه را تشکیل می دهند، موارد دیگر میتواند مبلمان راحتی خاکستری،قاب ظریف مشکی برای قفسه های فلزی،نصب چراغ های آویز بالای جزیره ی آشپزخانه اشاره کرد.
فضای آشپزخانه،نقطه عطفی تاثیرگذاردرترکیب طراحی دکوراسیون آپارتمان است ،برای مثال؛کابینت ها با رنگ سبز ملایم درکنار سایه های بتنی درعین حال با سطحی ملایم و ظریف با جزیره ای بتنی  توانسته طراحی مدرن و شهری وارد آشپزخانه نماید
سطوح خاکستری با ساختاری سبک و استایلی شهری در عین حال مدرن دکوراسیون حمام را تشکیل می دهند.اتاق خواب این آپارتمان بسیار ساده در عین حال ظریف است و متناسب با پالت رنگی به کاربرده شده در سایر قسمت ها است و با همان رنگ سبز وخاکستری و  فریم های مشکی منحصر به فردی خاص خود را حفظ کرده است.
تحریریه معماری آرل
نویسنده : مهدیه عزتی
منبع: interiorzine.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7755.html