5 فیلم آموزشی از ترسیم درخت در راندو و اسکیس

 
تحریریه معماری آرل
همه ما به نوعی دارای خاطرات کودکی مان از نقاشی یا طراحی یک خانه با درب، پنجره، سقف و درخت جلوی خانه در ذهنمان وجود دارد. اما عاملی که معماران را از بقیه جدا می کند، این است که طراحی با دست آزاد در دوران حرفه ای آنها در طی سال های متمادی وجود دارد. معمارن بعد از دوران کودکی در اسکیس و راندوهای خود در حال ترسیم خانه، درخت و آسمان هستند. البته تکنیک طراحی و ترسیم در دوران حرفه ای یک معمار شامل تکنیک های زیادی است. در این مطلب 5 ویدئوی کوتاه آموزشی از نحوه ترسیم درخت در اسکیس و راندور برای شما قرار داده ایم.
با آرل در ادامه همراه باشید...
همانطور که طراح های مسکونی ما به عنوان یک معماری پیچیده تر و کامل تر می شوند، طراحی درختان در راندو هم بهبود یافته و از این قانون تکامل تبعیت می کنند  (شکل شبیه کلم بروکلی درختان در راندو برای مشتریان و معلمان به لحاظ بصری یکسان نیست). اگر چه در طراحی و ترسیم اولیه درختان، تمرکز معمار بر روی ترسیم درختان نیست، اما پوشش و بافت سبز نقش مهمی در ترکیب بندی طراحی را ایفا می کند. عمدتا این موارد در نشان دادن مقیاس، تناسبات هندسی، زیبایی بصری و محوطه سازی ضروری محسوب می شوند.
با این حال ترسیم درختان در راندو آسان نیست و ترسیمشان بیشتر از آنچه که ممکن فکر کنید زمان بر است. این بخش از کار بیشتر آنکه معماری باشد، یک هنر است. دانستن این موضوع که چطور حرکت قلم را کنترل کنید، چگونه به کار رنگ اضافه کنید، و به چه طریق به کار عمق معقولانه ببخشید از ضرورت های ترسیم بافت سبز می باشند که در نتیجه نهایی کار بی نهایت تاثیرگذار است. به همین دلیل ما جستجوی گسترده ای در اینترنت و سایت یوتیوب داشته ایم تا 5 مورد کوتاه و خیلی خوب از ترسیم درخت در اسکیس وراندو را برای شما منتشر نماییم. امیدواریم که فیلم های آموزشی زیر روشگر و راهنمای کار شما باشد.
 
 
 
 
 
 




تحریریه معماری آرل
منبع: یوتیوب

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7710.html