دانلود 101 تکسچر فتوشاپ معماری

تحریریه معماری آرل
امروزه میان ده ها نرم افزار طراحی و معماری که مورد بهره برداری دانشجویان، معماران و طراحان قرار می گیرد، فتوشاپ یکی از جهانی ترین، ارزشمندترین و کاربرپسند ترین نرم افزارهای طراحی به شمار می رود. ابزارهای تمام نشدنی این نرم افزار برای تصویرسازی، کولاژ، رندر و ویرایش سبب پرطرفدار بودن آن می باشد، و در طول چند سال گذشته به واسطه ایجاد فضای آموزش آنلاین و منابع راهنمایی بی شمارش به ابزاری غیرقابل جایگزین تبدیل شده است. اما یکی از لازمه های معمارن برای کار با فتوشاپ، تکسچرهای معماری است. بانک کامل تکسچر با متریال های مختلف از ضروری ترین ابزار هر معماری به شمار می رود.
لذا در این مطلب دانلود 101 تکسچر فتوشاپ معماری برای شما قرار داده ایم که برای رندر یا ویرایش شیت های معماری به مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ناامیدکننده ترین و وقت گیر ترین فعالیت معماران، جستجوهای بی پایان برای تکسچر با کیفیت بالاست. این حد از تقاضا منجر شده تا کتابخانه ها و بانک های آنلاین پراکنده زیادی برای ارائه تکسچر با کیفیت های مختلف به وجود آید. لذا سایت آرک دیلی در اقدامی مناسب بیش از دنلود 101 تکسچر رایگان معماری را برای کاربران خود منتشر کرده تا راهنما و کمک معماران باشد. این بانک تکسچر شامل چوب، بتن، سنگ، فلز و ... می باشد که برای ویرایش شیت و 3d max از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. سایت گروه معماری آرل جهت دانلود راحت و سریع، فایل ها را در دسته بندی های جداگانه به صورت فایل Rar تبدیل نموده تا دریافت آن برای شما سهل و آسان تر باشد.

تکسچر آسفالت

دانلود تکسچر آسفالت

تکسچر آجر

دانلود تکسچر آجر

تکسچر بتن

دانلود تکسچر بتن

تکسچر زمین

تکسچر زمین

تکسچر پارچه

تکسچر پارچه

تکسچر چمن و برگ

دانلود تکسچر چمن و برگ

تکسچر فلز

دانلود تکسچرفلز

تکسچر آسمان

دانلود تکسچر آسمان

تکسچر سنگ

دانلود تکسچر سنگ

تکسچر چوب

دانلود تکسچرچوب

تکسچر آب

دانلود تکسچر آب

تحریریه معماری آرل
منبع:archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7667.html