نرم افزار ترسیم سه بعدی دقیق مختص iPad

تحریریه معماری آرل
نرم افزارهای ترسیمی Morpholio Trace و Shapr3D به واسطه رونمایی و انتشار iOS 12 امکانات بی نظیری را منتشر کرده اند. ویژگی جدید این دو برنامه Drag’n’Fly نام داشته و به کاربران اجازه می دهد تا به معنای واقعی کلمه یک مدل 3D زنده را در نماهای بی نهایت طراحی کند، و به صورت خودکار شبکه ای از پرسپکتیو را جهت ترسیم در اختیار داشته باشند. 

قابیلت جدید نرم افزارهای فوق به صورت ویژه برای آیپد پُرو طراحی شده و به دنبال بهبود روند پردازش معماری و طراحی در یک نمایشگر بوده است. ویژگی Drag’n’Fly قابلیت های نامحدودی را به طراحان مانند مدیرت و کنترل اطراف یک مدل سه بعدی را داشته باشند، و یا از یک اسکیس به اسکیس دیگر برند. حتی خلق یک سناریو طراحی بین دو تا چند طرح به همراه مشاهده جزئیات کامل ترسیمی از قابلیت های جدید این برنامه ها می باشد. 

همکاری با Shapr3D به این معناست که طراحان می توانند از این دو نرم افزار برای ترسیم مدل های ساده یا دقیق 3D بهره برده و فایل خود را به Morpholio Trace استخراج کنید. با مدل های که به برنامه ایمپورت می کنید، Trace به طور خودکار نقاط درون فایل شما را شناسایی می کند و پرسپکتیوی از چندین نما در اختیار طراح بگذارد. پس از این طراحان می توانند از رنگ، قلم و دیگر ویژگی های Trace برای ایجاد نقشه های دقیق استفاده کنند. با لمس روی صفحه و انتخاب هر نما، طراح را قادر می سازد چندین اسکیس را به صورت یک تِم متحرک انیمیشنی در اختیار داشته باشد و یک روند شماتیک را بین طرح های خود ایجاد نماید.
این برنامه هم اکنون در اپ استور قابل دانلود می باشد.








تحریریه معماری آرل
منبع:archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7543.html