اپلیکیشنی که به تجسم شما در خرید مبلمان کمک میکند

تحریریه معماری آرل
طراحی اپلیکیشن تلفن همراه برای راحتی خریداران لوازم و مبلمان خانه ایده بسیار خاص و منحصر به فردی است.این برنامه به خریداران این امکان را میدهد که قبل از سفارش،تصویر محصول خریداری شده در موقعیت مد نظر را مشاهده نمایند.این برنامه همراه با ورود iOS  12  شروع به کار کرد همچنین به کاربران خود اجازه داد تا مبلمانی که داخل برنامه وجود دارد جلویشان و در کنار سایر مبلمان قرار دهند.
خریداران اکنون میتوانند بدون استفاده از متر و سایر لوازم اندازه گیری،سایز مبلمان،میز و.... را انتخاب کنند همچنین این برنامه امکان تغییر رنگ مبلمان را برای کاربران فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند رنگ مورد علاقه شان را انتخاب کنند.این برنامه منبع باز است و کاربران میتوانند فایل های دیجیتالی مد نظر خود را به آن اضافه کنند و مبلمان خاص خودشان را داشته باشند.
در این برنامه تمام محتوا بر اساس نیاز کاربران و تقضا ساخته میشود. AR برنامه است که به شما این امکان را می دهد قبل ساخت محصول را در فضای خود ببینید.همچنین اگر دیگر مزیت های AR این است که که میتوان نمایشگاهی از محصولات قبل از ساخت و بدون وجود خارجی داشت.در عین حال  AR برنامه ای سرگرم کننده،شخصی و منحصر به فرد است.AR در ابتدا برای سه طرح محبوب و کلی( از طراحانی Johann stool، Linnea bookshelf،Bundle desk ) با جزئیاتی دقیق،سایه های واقعی و نورپرداری مناسب طراحی شده بود.
کاربران میتوانند مبلمان را با اندازه دلخواه و متریال متفاوت و جزئیات در طراحی انتخاب نمایند،که تنها با یک کلیک در فروشگاه آنلاین فعال می شود.استینر(طراح برنامه) در مورد این اپلیکیشن به این نکته اشاره کرده که قصد آن نزدیکی کاربران به واقعیت فیزیکی است،این هدف به بهبود طراحی محصولات بسیار کمک مکیند چه یک میز چه تمام فضای کاری.
در ادامه با مشاهده ویدیو طریقه استفاده از این اپلیکیشن ،با آرل همراه باشید...

تحریریه معماری آرل
منبع:dezeen.com


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7531.html