معجزه دست معماران در طراحی کافه و رستوران

تحریریه معماری آرل

آیا تا به حال نسبت به معماری یک پروژه حیرت زده شده اید؟ کافی است در اختیار یک معمار متریال و مواد اولیه قرار دهید و نظارگر معجزه خلق شده توسط او باشید. این رستوران به خوبی گویا این حقیقت است.
طراحی رستوران قدمی فراتر از طراحی برداشته و دکوراسیون آن نشان دهنده ی هویت رستوران است. معمار پروژه ایده طراحی اش را از لباس دختران گرفته است و با ترکیب خلاقیت و تجربه اش، رستورانی شگفت انگیز خلق کرده است.

در نمای جلویی رستوران 1986 از مصالح و متریال طبیعی استفاده شده است. این نما به چند قسمت  تقسیم می شود که طبقات بالایی با مساحت بالا توسط پله های بسیار زیبا و طولانی به طبقه های پایین مرتبط می شوند و از طریق آن ها میتوان به هر قسمتی از رستوران رفت.


در این رستوران همزمان میتوان سبک قدیمی و مدرن را کنار هم به وضوح دید.برای مثال،دیوار های آجری در کنار مبلمان و تزئینات مدرن به ظاهر ارتباط و همخوانی ندارند ولی به وضوح میتوان حس خوب و رضایت را در رستوران حس کرد.

هدف ما هنگام ورود از طریق درب ورودی نشان دادن مبلمان و یا پیشخوان نیست بلکه نشان دادن روح زیبا لباس دختران شمالی است. هدف معماران پروژه طراحی یک کافی شاپ و رستوران استاندارد نبوده است. حضور در این باغ آرام و تماشا کردن اطراف لذت بسیار زیبایی برای مراجعه کنندگان آن خواهد داشت.

 
 
گروه معماران آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای رستوران، فست فود و کافی شاپ برای انواع سلیقه ها و با توجه به معیارهای زیبایی شناختی و عملکردی برای ایجاد فضایی آرامش بخش و مدرن میتواند راهنمایی مطمئن برای براورد نیاز های شما باشد!
برای تماس با  گروه معماران
 آرل و  بهره مندی  از مشاوره با متخصصین این حوزه با شماره تلفن زیر در ارتباط باشید....
شماره تماس : 02122901905
تحریریه معماری آرل
منبع:archdaily

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7435.html