خانه تفریحی دیوید بکهام در میامی

 
تحریریه معماری آرل
اگر بگویید دیوید بکهام حرفه ای ترین ورزشکار سلبریتی دنیا به شمار می رود، گزاف نگفته ایم. فوتبالیست سابق تیم های منچستر یونایتد، رئال مادرید، آث میلان و لس آنجلس گلکسی، درون و بیرون زمین یک حرفه ای به تمام عیار است. مانند بسیار از فوتبالیست های مشهور زمان ما و دهه گذشته، بکهام به همراه همسر خود ویکتوریا، صاحب چندین خانه و عمارت استثنایی در برخی نقاط دنیا می باشند. در این خبر قصد داریم نگاهی به ویلای لوکس این دو نفر در سواحل میامی بیاندازیم که بیش از 34 میلیون دلار ارزش دارد.

خانه دیوید بکهام در شهر میامی یک عمارت ساحلی رو به دریاست که در یکی از زیباترین نقاط رو به شهر طراحی شده است. خانه میامی یک هدیه از طرف دیوید به همسر خود ویکتوریا می باشد. سبک نئوکلاسیک خانه تفریحی که با خصوصیات مسکن های تفریحی میامی شامل: ستون های کورنتی یونانی و رنگ سپید طراحی شده و از فضای سبز کافی در محوطه برخوردار می باشد. طراحی داخلی دارای بهترین متریال های وارداتی می باشد. سنگ کف و مرمر شومینه از ایتالیا وارد شده است.

عرصه های این خانه بزرگ شامل یک فضای دوبلکس است که پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه و میز بیلیارد در طبقه همکف تبیعه شده و اتاق های خواب؛ اتاق کار، اتاق لباس و حمام ها در طبقه بالا قرار دارند. انبار نوشیدنی در یک فضای محصور نزدیک به آشپزخانه قرار دارد تا دسترسی را برای فضای خدماتی تسهیل کند. یک سالن بدنسازی با امکانات کامل در سطحی پایین تر از طبقه همکف تعبیه شده است.

تحریریه معماری آرل
منبع: us.hellomagazine.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7304.html