طراحی هتل بلا اسکای از گروه معماری 3XN

تحریریه معماری آرل
طبق نظر معمارن گروه معماری 3XN اگر چه بلا اسکای بزرگترین هتل در منطقه شمال شرقی اروپا است، ما همه تلاش خود را کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که این هتل احساس معمول خشک و رسمی هتل های بزرگ دیگر را منتقل نکند. در نتیجه گروه معماری 3XN برای طراحی هتل به بهترین شکل ممکن، روش دیزاین خانه ها و زندگی در کشور های اسکاندیناوی را مورد بررسی قرار داد و در نتیجه سادگی، کاربرد و کیفیت بالا در طراحی و متریال در اولویت کار قرار گرفت.

بنابراین استفاده از هر نوع مواد مصنوعی در دکوراسیون اتاق ها ممنوع شد. تابلو فرش های پشمی، ملافه های نخی و مواد طبیعی مانند رنگ بلوطی دودی و چرم در سراسر دکوراسیون مشاهده می شود. استفاده از رنگ های دودی علاوه بر اینکه محیط اتاق ها را گرم می کند بلکه حس خوشایندی از طبیعت اروپای شرقی را به اقامت کنندگان انتقال می دهد. 

هتل بلا اسکای از 2 برج نمادین با ارتفاع 75 متر تشکیل شده است. برای تامین چشم انداز زیبا برای همه 814 اتاق هتل، این 2 برج با یک پایه مشترک و زاویه انحراف 15 درجه طراحی شده اند. به عنوان بزرگترین هتل شمال شرقی اروپا، مرکز کنفرانس این هتل که در مجاورت آن قرار دارد هر ساله میزبان رویداد های بین المللی بزرگی است.

نمای شیشه ای و آلومینیومی، انحراف 15 درجه ای برج ها را برجسته کرده و پویایی نبض شهری را منعکس می کند.فضای داخلی هتل ویژگی های نو آورانه ای مثل دیوار های پوشیده از گیاهان سبز، پنل های صوتی برای تجهیزات کنفرانس، لامپ های ال ای دی سفارشی در لابی و بیشتر از 200 طراحی معماری ترکیبی را ارایه می دهد.

















تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7128.html