طراحی فروشگاه مبلمان فیلیپ استارک

تحریریه معماری آرل
طراحی فروشگاه مبلمان فیلیپ استارک با تأثیرپذیری مستقیمی از هنر طراحی خود ساخته شده است. این فروشگاه مبلمان با نام TOG تصویر شفافی از یک خورده فروشی چند طبقه را به نمایش گذاشته که با هدف تحریک مشریان و علاقندان به طرح های فیلیپ استارک در زمینه مبلمان و دکوراسیون را داراست. استارک فعالیت گسترده ای در زمینه طراحی صنعتی (حرفه تخصصی استارک)، طراحی و دکوراسیون داخلی دارد و این فروشگاه هم دست آورد خود اوست. 

برند TOG یک نام تجاری بی نظیر است که هدف آنها طراحی و ارائه مبلمان با بالاترین کیفیت است که می توان به راحتی سفارش دهید و فضای کار و زندگی خود را با آن دکور کنید. مبلمانی که دارای طرح های متنوعی هستند که توسط فیلیپ استارک طراحی شده و هر قشری می تواند آن را انتخاب نماید. 

طراحی فروشگاه TOG یک فضای چند عملکردی است که می توانید در آن وقت خود را به مطالعه، نوشیدن و خوردن در کنار تماشای مدل های مدر نظر خود بگذرانید. ورود به این فروشگاه این حس را به شما منتقل می کند که وارد فروشگاه  اندی وارهول (هنرمند بریتانیایی) در قرن 21 شده اید. فضای فروشگاه قابل تنظیم بوده و می توان عرصه های نمایشی را تغییر داد. دکور مدولار این اجازه را به مدیر فروشگاه می دهد که در مواقع لزوم فرم و سیرکولاسیون فروشگاه را تغییر دهد. 

طراحی فروشگاه به نحوی است که توسط طبقات و نیم طبقات متعدد تفکیک شده و هر طبقه دارای ستِ مبلمان با کاربری های منحصربه فردی می باشد. طبقه همکف دارای متراژ 823 متر مربع، زیرزمین 748 متر مربع، طبقه اول 600 متر، نیم طبقه اول 107 متر، طبقه دوم 499 متر و نیم طبقه دوم 154 متر مربع می باشد. زیربنای کلی فروشگاه هم 2108 متر مربع است.















تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7086.html