فراخوان مسابقه 24H، مسابقه ای فراتر از خلاقیت

تحریریه معماری آرل

موضوع: مسابقه 24 ساعته - دوره ی 23- bigData

نوع مطلب: اعلامیه مسابقه (ایده ها)

برگزارکننده: Ideasforward

آخرین مهلت ثبت نام: 18 فروردین (7 آوریل) 11:49 قبل از ظهر (London GMT + 0:00)

آخرین مهلت ارسال: 19 فروردین(8 آوریل) 12:00 ظهر (London GMT + 0:00)

هزینه ی ثبت نام: 25 یورو

مسابقه ی 24 ساعته

Ideasforward از جوانان خلاق سرتاسر جهان دعوت به عمل میاورد تا نظرات خود در مورد آینده ی جوامع را از طریق دیدگاه و پیشنهادات نوآورانه ی خود ابراز کنند.
اصول کار ما برنامه ای تجربی در جستجوی ایده های مترقی است، تا بحث های مطرح شده را به بهترین صورت در جامعه انعکاس دهد.
طراحی سازگار با محیط زیست، معماری پایدار، متریال جدید، مفاهیم و فن آوری ، خود مسائلی قانع کننده در جوامع آینده است که نیاز است تا کل جامعه در آن مشارکت داشته باشند.
در عصر جهانی شدن که در آن ارتباطات نیز تحت تأثیر انقلاب تکنولوژیکی قرار گرفت، نیاز به بازنگری شهرها و نحوه ارتباط انسان با سراسر جهان و به همان صورت بازنگری الگوهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع معاصر وجود دارد.
خلاقان و ایده پردازان جوان سرمایه هایی گران بها و با ارزش هستند. بدین منظور ما می خواهیم برای آنها فرصتی مناسب ایجاد کنیم تا استعداد های خود را شکوفا کنند.

هدف مسابقه ی 24 ساعته

ایجاد فضایی که محدودیت زمانی در آن معنا پیدا می کند که خود باعث برانگیختن خلاقیت و استعداد شما می شود.
طرح این مسابقه جوابگویی به مسائل و مشکلات اجتماعی، چشم انداز های پیش رو، تغییرات آب و هوایی، علل بشردوستانه و مشکلات جامعه شناختی جوامع معاصر در قالب 24 ساعت است.
تعهد، استقامت، الهام بخشی و کار سخت، پایه هایی ضروری برای پیشبرد و توسعه ی طرح پیشنهادی است ، این طرح داده شده مطابق با مقررات به طور منظم در زمان رقابت منتشر می شود.
ما شما را به چالش میکشیم که استعداد خود را در 24 ساعت ثابت کنید!
یک دوره ی ثبت نام در مسابقه وجود دارد، زمانی که آن به پایان برسد، مسابقه ی 24 ساعته آغاز می شود!
شما 24 ساعت وقت دارید تا طرح پیشنهادی به شما داده شده را پرورش دهید. این طرح پیشنهادی باید پاسخی باشد در قالب چکیده برنامه ای که در روز شروع مسابقه برای شما ارائه می شود.
ریسک کنید!

BigData

یک شئ غول پیکر را در نظر بگیرید. بنظرتان چه چیزی می تواند بزرگتر از سیاره ی زمین باشد؟ بیایید دنیای اطراف خود را همچون توده ای حساب نشده تصور کنیم. تمام ساختارها ، اطلاعات ، سرعت ، پیچیدگی و تنوع را در نظر بگیرید. حجم عظیمی از اطلاعات را تصور کنید که غیر قابل محاسبه اند. بنظرتان چه اتفاق هایی در آینده ، پیرامون ما خواهد افتاد. چه چیزهایی در این دنیا وجود دارد که دیدنشان برای ما ممکن یا غیرممکن است؟
آیا ما می توانیم درباره ی اشیا غیر قابل رویت فکر کنیم؟ پس بیایید BigData را تصور کنیم.

تاریخ برگزاری مسابقه

18 تا19 فروردین (7-8 آوریل)
رقابت در روز 18 فروردین(7 آوریل) در ساعت 12:00 ظهر آغاز شده و در19 فروردین(8 آوریل) در ساعت 12:00 ظهر پایان میابد.(قابل ذکراست که ساعت های ذکر شده به وقت لندن ، London GMT + 0:00 ، میباشد)

جوایز

نفر اول : 500 یورو + انتشار در وب سایت ، شبکه های اجتماعی و شرکای رسانه ای + جایزه ی ویژه ی برگزارکننده + 5 دفتر اسکیس Emílio Braga + هزینه ی ثبت نام

نفر دوم : 150 یورو + انتشار در وب سایت ، شبکه های اجتماعی و شرکای رسانه ای + جایزه ی ویژه ی برگزارکننده + 5 دفتر اسکیس Emílio Braga + هزینه ی ثبت نام

نفر سوم : 50 یورو + انتشار در وب سایت ، شبکه های اجتماعی و شرکای رسانه ای + جایزه ی ویژه ی برگزارکننده + 5 دفتر اسکیس Emílio Braga + هزینه ی ثبت نام

همچنین اسامی 7 نفر از نفرات برتر نیز در وب سایت ، شبکه های اجتماعی و شرکای رسانه ای منتشر خواهد شد.

داوران

  • João Belo Rodeia, arq.
  • Diogo Burnay, arq.
  • António Câmara, prof.
  • Pedro Vada, arq.
  • Fatih Yavuz, arq.

این یک مسابقه 24 ساعته است، بنابراین تنها دسترسی شما ، چکیده برنامه ایست که در روز مسابقه ارائه خواهد شد.
شما میتوانید چکیده ی برنامه ی درخواست شده را در تاریخ 18 فروردین(7آوریل) 12:00 ظهر (London GMT + 0:00) از طریق سایت Ideasforward دانلود کنید.
فراموش نکنید که باید قبل از تاریخ 18 فروردین(7آوریل)ساعت 11:49 ثبت نام کنید.(London GMT + 0:00)

شرایط شرکت کنندگان

رقابت کنندگان میتوانند به صورت انفرادی یا تیم باشند.افراد شرکت کننده باید بالای 18 سال باشند. در مورد تیم های شرکت کننده نیز، سرپرست گروه باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشد.
بوسیله ی شرکت در مسابقه یIdeasforward ،افراد شرکت کننده موافقت خود را با تمام شرایط و ضوابطی که در سایت این شرکت ذکر شده و نشانگر قوانین استفاده از سایت وهمچنین قوانین مشارکت در مسابقه میباشد ، اعلام خواهند کرد.

اطلاعات مربوط به این مسابقه را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

 
تحریریه معماری آرل
مترجم : سنا رستـگار
منبع : www.archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7002.html