طراحی مجتمع مسکونی کامران تهران توسط هادی تهرانی

تحریریه معماری آرل
مجتمع مسکونی لوکس 9 طبقه کامران در سایتی مربعی شکل در بخش شمالی تهران واقع شده، و به تازگی اجرای آن توسط شرکت هادی تهرانی به اتمام رسیده است. این مجتمع مسکونی لوکس با فضاسازی هوشمندانه و فرم ساده، مناسب زوج های میان سال می باشد که به فضایی آرام و مدرن نیازمند هستند. این اولین ساختمان طراحی شده از هادی تهرانی است که دارای طبیعت منحصربه فرد و ساختاری نوآورانه می باشد.  مجتمع مسکونی کامران به طراحی هادی تهرانی در الهیه، کامران شرقی واقع شده است که در 4 اسفند سال 96 افتتاح شد.

نمای این مجتمع همانند ساختمان های همسایه ها به دو نمای شمالی و جنوبی محدود شده و فقط تصویری نسبت به این دو محور ارائه می کند. با این وجود حضور این مقدار  فشردگی ایجاد شده در حجم باعث شده هر واحد مسکونی به آپارتمان دوبلکس، پنت هاوس،  و تراس بام تبدیل شده و در غالب یک گرافیک متنوع حرفه ای در نما مشاهده می شود. 

نمای شیشه ای مجتمع توسط صفحات ظریف فلزی طراحی شده و به نوعی حکم پرده ساختمان در فضای داخلی را ایفا می کند. این پوشش فلزی دکوراسیون مدرن فضای داخلی را تفسیر می کند که نقش حریم بین فضای خصوصی و عمومی را ایفا می کند. طبقه همکف شامل یک فضای شیک و زیباست. همچنین این مجتمع دارای سه طبقه پارکینگ و سالن ورزشی است که از استخر، جوزی، سونا و سالن پرورش اندام می باشد. 























تحریریه معماری آرل
منبع:haditeherani.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6972.html