تبدیل انبار برند Prada به فشن شو زمستانی فوق سورئال

تحریریه معماری آرل
گروه معماری AMO فضای نمایش و ارائه پوشاک های مردانه برند پرادا در زمستان 2018 را تکمیل نمود. فضایی سورئال که در نگاه اول هم به یک انبار لباس با تِمی فانتزی شباهت دارد. انبار شرکت پوشاک و لباس پرادا که در حومه شرقی شهر میلان واقع شده در اقدامی جالب به مکان معرفی لباس ها و مدل های زمستانه این برند تبدیل شده است. برای اولین بار این شرکت از 4 سبک خلاقانه در فضاسازی فضای خود استفاده کرد. 

وارد شدن از طریق درگاه و پرده های پلاستیکی به یک فضای کم نور رنگی، این مکان را به یک بایگانی منحصربه فرد سورئال تبدیل کرده است. گرافیک فانتزی مکان بر اساس ویژگی های خاص برند پرادا انتخاب شده و تقسیم بندی فضا در این رنگ و لعاب روایت گر تاریخچه تجاری این کمپانی می باشد. این مکان به طرز عجیبی حس صنعتی بودن را به بینندگان القا می کند. 

جعبه ها، قفسه ها و نقوش تیره بر روی جعبه ها که از یک سری علائم  مبهم تهیه شده، چندگانه بودن هویت این فضا را به تصویر می کشند. نکته عجیب اینجاست که مراجعه کنندگان می بایست بر روی جعبه های چوبی بنشینند تا گذشتن مدل ها از میسر آلومینیومی را تماشا کنند. سناریو صنعتی بودن فضا بر اساس نمادهای دهه 90 می باشد که علاقه شخصی کارفرمایان در این پروژه بوده است.
















تحریریه معماری آرل
منبع: designboom.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6886.html