طراحی داخلی سالن زیبایی کریستال

تحریریه معماری آرل
طراحی سالن زیبایی کریستال بر اساس رویکردهای آینده نگر و پیچیده یک فضای پر جنب و جوش ارائه شده است. بنابراین طراحان تلاش کرده اند که یک فضای تابشی ایجاد کنند که جنبش و تحرک را به مشتریان القا کند تا فضایی ایده آل برای آرایش به همراه کاربرای های استاندارد ایجاد شود. ویژگی اصلی این مکان طراحی سقف آن است که سعی داشته تا چهره ای جدید از یک آرایشگاه را به نمایش بگذارد. 

ورق ها موج دار متالیکی که به سقف اکسپوز متصل شده، بر اساس الگوی ماتریسی برش خورده که اشاره به موهای بلند و موجدار داشته است. دلیل ساخت سقف توسط متریال ورق های موجدار انعکاس ناپایدار نور روز در سالن بوده است. این اقدام ساده برای زیباسازی فضا صورت گرفت تا مشتریان باززخورد متفاوتی نسبت به این فضا داشته باشند. 

به طور ساختاری ترکیب ورق های موجدار و احجام سه بعدی مکعب، گستردگی و عمق فضا را بیشتر کرده تا از تکراری و ساده بودن بکاهد. موریوکی اوچیا، طراحی اصلی پروژه عنوان کرده: ما می خواستیم یک فضایی ایجاد کنیم که حس مکان های پر زرق و برق آینده را به مراجعه کنندگان دهد. اینکه از رنگ های ساده و خالص در طراحی استفاده کنیم و هیچگونه تصویری فانتزی و رنگارنگی نباشد. متریال سقف و اکسپوز بودن دیوارها هم تأکیدی بر صنعتی شدن فضای آینده است.































تحریریه معماری آرل
منبع:archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6852.html