طراحی ساختمان اداری پلیس نیویورک از گروه معماری BIG

تحریریه معماری آرل
دپارتمان طراحی و معماری شهرداری نیویورک به تازگی طراحی ساختمان اداره پلیس نیویورک را به بیارکه انگلس و گروه معماری بیگ واگذار کرد. طراحی این دفتر اداری در محله برانکس نیویورک نیازمند 40 اتاق پاسخگویی به مراجعه کنندگان بود و چالش های طراحی زیادی را به دنبال داشت. سفارش طراحی مدرن این ساختمان با هدف تقویت روابط اداری پلیس با مردم، و کاهش استرس افسران صورت گرفت. ساختمان شماره 40 که نام تجاری این ایستگاه به شمار می رود که برنامه های جامع اعمال نظم شهری را به اجرا در می آورد.

به عنوان مثال در محوطه این ساختمان فضایی به عنوان جلسه عمومی اختصاص یافته است. معماران پروژه با تعبیه کیوسک های اطلاعاتی، کلاس ها، و مکان برگزاری رویدادها در محوطه فضایی چند منظوره را برای تعامل مردم و نیروی پلیس ایجاد نموده اند. ادغام یک فضای آموزشی در محوطه ساختمان پلیس یک رویکردی بروز و مدرن به شمار می رود که پیش از این در آمریکا مورد استفاده قرار نگرفته بود. 

ابتدا گروه معماری BIG یک فرم منحصربه فرد از الزامات اولیه ساختمان را ارائه داد. جایی که احجام فردی برنامه های خاصی را مدیریت می کنند. ساختمان 40 از بیرون مانند یک مجموعه اداری است که یادآور ایستگاه های اولیه پلیس نیویورک طراحی شده است. بازگشتی نوستالوژیک که یادآور گذشته برای افراد قدیمی است، با این تفاوت که ظاهری آرام و صلح آمیزی را به عاریت گرفته. 

طراحی داخلی شامل امکانات و فضاهای تعاملی زیادی است تا بهترین مکان برای ارتباط بین نیروهای پلیس و مردم برقرار شود. برقراری یک سیرکولاسیون منظم و دقیق برای گردش مراجعه کننده و کارمندان ثابت از ملزومات مهم طراحی این پروژه به شمار می رود. معماری این ساختمان تعهد شهرداری به ایجاد یک بنای مناسب در زیباسازی شهر و مراقبت از محیط زیست را به نمایش می گذارد. 

















تحریریه معماری آرل
منبع: big.dk

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6803.html