طراحی داخلی ساعت فروشی

تحریریه معماری آرل
ساعت فروشی G-Shock با طراحی و ارائه یک فروشگاه ساعت های پیشرفته، شکل جدیدی از یک فروشگاه تجاری را به نمایش گذاشته است. این مغازه در یکی از مهم ترین قسمت های تجاری لندن وافع شده که ویژگی مهمی برای رشد اقتصادی این فروشگاه می باشد. طراحی دوباره مجموعه باعث شده تا برنامه جامع و کاملی برای ساخت عرصه های فروشگاه در نظر گرفته شود. پوسته دیوارهای داخلی که از بتن اکسپوز تشکیل شده تا حسی صنعتی را با ترکیبی مدرن ارائه دهد. پیش از ساخت دیوار بتنی، یک پوسته سفید 60 اینچی بر روی دیوار بوده که ساعت فروشی را به دو بخش مجزا تقسیم کرده بود. به همین دلیل برای خلق یک فضای گسترده به همراه عرصه های بزرگ و شفاف دیوار را تخریب کردند تا ویترین و استند های مدرنی را در فضا تعبیه کنند. 

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی ساعت فروشی برند G-Shock تنوع متریال های داخل باشد. ساخت و تعبیه مدل های جدید ساعت G-Shock توسط متریال پلکسی در مقیاس بزرگ و نصب آن از سقف مغازه باعث شده تا هویت برند هم با گذشته ارتباط برقرار کند و هم با آینده. در دو دهه گذشته پوستر و ماکت های بزرگ این ساعت از سقف آویزان می شده و امروز با طرحی جدید به صورت یک جورچین چندلایه سه بعدی زیر سقف نصب شده است. اگر از ورودی وارد ساعت فروشی شوید و این مدل چند لایه را از روبرور ببینید، تصویر جدیدترین مدل G-Shock را در مقایسی بزرگ به همراه جزئیات کامل مشاهده می نمایید. 

از دیگر متریال هایی که در طراحی داخلی ساعت فروشی جلب توجه می کنند می توان به استند های استیل و شیشه ای اشاره کرد که بر روی پایه ای چوبی قرار گرفته اند. سقف فروشگاه هم اکسپوز بوده و فقط توسط رنگ پوشیده شده است. کف مجموعه هم توسط متریال سرامیک به اجرا رسیده که در ترکیب با دیوار بتنی هارمونی زیبایی ایجاد نموده. شاید یکی از بهترین قسمت های فروشگاه مربوط به دیواری است که بدنه یک ساعت آنرا شکافته است. برند G-Shock عرضه کننده محصولات نوین و هیجان انگیزی است که بر اساس ویژگی های پیشرفته تکنولوژی محصولات خود را ارائه می دهد. این کانسپت به نوعی بر اساس اولین تبلیغ انیمیشنی این کمپانی می باشد که در آن ساعت G-Shock دیوار بتنی را شکافته است. 






تحریریه معماری آرل
منبع: retaildesignblog.net

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6592.html