طراحی و ساخت ویلای تریبلکس مدرن با چشم انداز ویژه

تحریریه معماری آرل
این خانه دو طبقه، در آفریقای جنوبی توسط گروه SAOTA حدود یک دهه پیش طراحی شده بود، اما وقتی توسط صاحبان جدید خریداری شد، تیم معماری داخلی ARRCC بازسازی آن را به عهده گرفتند. این خانه دارای استخر شنا، عرشه فضای باز و تراس بزرگی است که از نمایش بی وقفه ای به اقیانوس برخوردار است. در طراحی داخلی یک اتاق نشیمن در نظر گرفته شده که ارتفاع سقف آن دوبرابر می باشد و فضای دلبازی فراهم شده است. در پشت اتاق نشیمن نیز آشپزخانه قرار گرفته که به سبک مینیمال و با پالت رنگ خنثی، دیوارهای سفید، کابینت و کف خاکستری طراحی شده است. به طور کلی اغلب متریال مورد استفاده در این پروژه شامل سنگ مرمر سفید، گرانیت، فولاد ضد زنگ و برنز می باشد. 
یک نشیمن غیر رسمی و خصوصی تر هم مقابل استخر وجود دارد که درب های شیشه ای کشویی، فرصت دیدگاه به عرشه فضای باز را فراهم آورده اند.

یک نشیمن غیر رسمی و خصوصی تر هم مقابل استخر وجود دارد که درب های شیشه ای کشویی، فرصت دیدگاه به عرشه فضای باز را فراهم آورده اند.

سالن زیر مخصوص صرف قهوه است و همانطور که در تصویر پیداست روی سقف، روشنایی هایی با فرم و کانسپت جیوه قرار گرفته و جلوه ای متفاوت به فضا بخشیده است.

دسترسی به طبقات از طریق پله گردی امکان پذیر است که برای ساخت آن از متریالی چون شیشه و فلز استفاده شده است و این امر امضاهایی از سبک مدرنیته به شمار می رود. 

در اتاق خواب مستر، پانل های چوبی از پشت تخت تا روی سقف کشیده شده و موجب ایجاد یک پیوستگی و همانگی بصری در محیط شده است.

اتاق بازی کودکان

بخشی از بازسازی این پروژه، ایجاد دفتر کار خانگی و باشگاه بدنسازی در طبقه سوم می باشد. در باشگاه نیز فضاهایی چون حمام آبگرم و سونا ساماندهی شده است. 

شرکت معماری آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی ویلا آماده ارائه مشاوره و طراحی برای شما عزیزان می باشد با شماره 02122901906 تماس بگیرید. 

تحریریه معماری ارل
منبع: contemporist

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6591.html