25 ایده دکوراسیون داخلی سالن آرایش و زیبایی

تحریریه معماری آرل
امروزه طراحی و دکوراسیون مناسب فضای داخلی آرایشگاه و سالن های زیبایی از اهمیت ویژه ای برخودار هستند، زیرا تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امری انکار ناپذیر است. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند عملکرد بهتری را در شرایط مختلف را فراهم و احساس رضایت بیشتری از فضا را به مراجعه کنندگان القا نمایید. باید توجه داشت که آرایشگاه ها و سالن های زیبایی جز مکان هایی هستند که زیبایی و جذابیت آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مشتریان در وهله اول قبل از اینکه به توانایی آرایشگر اطمینان حاصل کنند با فضای داخلی آرایشگاه مواجه می شوند. در واقع در آرایشگاه ها مسائلی چون نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح (کف، سقف و دیوارها)، نورپردازی، مبلمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کارآمدی فضاهای داخلی هستند.
در چنین فضاهای استفاده مناسب و به جا از رنگ ها  و تلفیق دو رنگ متعادل در کنار هم پیشنهاد می شود. کف سازی نیز یکی دیگر از آیتم ها برای زیباسازی آرایشگاه به شمار می رود و اگر می خواهید کثیفی کمتر در فضا دیده شود؛ پیشنهاد می کنیم از رنگ های تیره در کف سازی استفاده نمایید.
 

استفاده از دیوار کوب به جذاب تر شدن سالن نیز کمک به سزایی می کند اما بهتر است تنها بخشی از دیوار را بپوشانید، چرا که استفاده بی رویه از این دیوار کوب ها موجب شلوغی فضا می شود.


تحریریه معماری آرل
گرداورنده : الهه کاشی
منبع : Arel ، pinterest

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6559.html