30 نمونه طراحی ویترین مغازه پوشاک

تحریریه معماری آرل
مهمترین عنصر برقراری رابطه بین مخاطبین و معماری ساختمان، مربوط به نمای بنا می باشد که نظر بیینده را به خود جلب می کند. برقراری این ارتباط وابسته به نوع بنا و کاربری آن (مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی و ...) متفاوت است. حال قصد داریم به بررسی مختصری از ویترین مغازه های پوشاک و لباس اشاره کنیم که چطور بر پیشرفت و جلب مشتری بیشتر تاثیر می گذارد. اولین چیزی که مشتریان از کسب و کار شما درک می کنند طراحی و جلوه ی ویترین مغازه شما می باشد. چرا که به عنوان یک معرف اولیه از محصولات عمل می کند و باید طوری طراحی شود که موجب مکث و توقف رهگذران شود. در این راستا امروزه فروشگاه های بزرگ برای داشتن ویترین جذاب تر با هم به رقابت می پردازند و برای موفقیت بیشتر از ابتکار و خلاقیت بهره می گیرند.

ویترین مغازه لباس با طراحی نامناسب حتی می تواند اجناس خوب را در فروشگاه کمرنگ کند و افراد را از محیط دور نماید پس طراحی متناسب با کاربری و نوع لباس و یا برند فروشگاه از نکات اولیه در طراحی محسوب می شود که اگر با تعادل بصری و ایده های نو و ترکیب رنگ های متناسب همراه شود می تواند بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد.
ورودی مناسب  و روشن، عدم تضاد و شلوغی بیش از حد و انتخاب لباس های مناسب  نیز از دیگر عواملی است که می تواند بر تاثیرات ویترین اثر گذار باشد.

یکی از موارد مهمی که در طراحی ویترین و مغازهای لباس و پوشاک برندهای معروف پرادا،منگو،.. مشاهده می شود، سادگی و نمایش محصولات بصورت منحصر بفرد می باشد و از شلوغی و سختن کردن انتخاب برای مراجعه کننده دوری می کنند. 

اگر به دنبال ایده طراحی ویترین مغازه یا فروشگاهتان هستید در ادامه با مشاهده نمونه های متنوع با آرل همراه باشید. 
 

شرکت معماری آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی و دکوراسیون تجاری آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. با شماره 02122901905 با ما در تماس باشید.

تحریریه معماری آرل
گردآورنده: الهه کاشی
منبع: Arel

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6505.html