طراحی و ساخت ویلا توسط " شرکت معماری آرل"

تحریریه معماری آرل
شرکت معماری آرل از سال 1383 کار خود را در زمینه مهندسی معماری، طراحی داخلی و طراحی منظر آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری خود تاکنون پروژه های موفقی را ارائه و به اجرا رسانده است. پروژه ها با کاربری های متنوعی از جمله مسکونی، اداری، تجاری بوده اند که در همین راستا می توان به صورت ویژه به طراحی و ساخت ویلا در نقاط مختلف کشور اشاره نمود. آرل در طراحی خود همیشه سعی داشته ایده ها و کانسپ های متنوع و منحصر به فردی را  براساس شرایط هر پروژه خلق و منظور کند. طراحی و اجرای ویلا در سبک های مختلف اعم از مدرن و کلاسیک با توجه به سلیقه کارفرما، توسط  تیم طراحی و اجرای مجرب صورت می پذیرد. در این راستا موارد زیادی مد نظر معماران است که بخشی از آنها شامل عناوین زیر می شود:
-  طراحی و اجرای با کیفیت و هزینه مناسب
-  طرح های پیشنهادی متعدد مورد پسند کارفرما با انواع سلیقه ها
-  ارائه حداکثر امکانات لازم در هر پروژه با توجه به متراژ (اعم از: طراحی باغ و محوطه، استخر، فضای بازی و ...)
-  به کارگیری آخرین تکنولوژی های ساختمانی در ساخت و ساز
-  آگاه سازی مشتریان از آخرین تغییرات قانونی، محدودیت ها و ممنوعیت های ساخت و ساز
- استفاده از متریال های بومی و نوین

شرکت ویلا سازی آرل قادر است طراحی و ساخت ویلا و شهرک های ویلایی را  از صفر تا صد یا بازسازی آن را به عهده گیرد و در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ساخت ویلای مد نظر شما را به اجرا برساند. همچنین انجام کلیه پروژه ها در نقاط مختلف کشور از جمله : شمال کشور، کرج، کردان، طالقان، لواسان، دماوند و ... امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید به کمک آرل رویاهایتان را به حقیقت نزدیک کنید.

به شما پیشنهاد می دهیم برای مشاوره و چگونگی خدمات شرکت آرل با ما تماس بگیرید تا از دانش، تجربه و تخصص ما بهره مند شوید.

در ادامه نمونه پروژه های ویلا در سراسر نقاط کشور که توسط شرکت آرل طراحی و اجرا شده است، را مشاهده می کنید...

طراحی شهرک ویلایی (شهرک ساحلی) در کلاچای

سایت پروژه شهرک ویلایی کلاچای در نزدیکی دریا واقع شده است، کشیدگی شرقی-غربی زمین امکان تفکیک قطعات به گونه ای که بهره گیری از نور جنوب و دید به دریا برای تمامی واحدها میسر باشد را فراهم می کند. کانسپت اصلی طرح بر همین اساس یعنی بهره مندی مراکز از نور و دید به دریا شکل گرفت، پلان ها بصورت نیم طبقه در 4 سطح طراحی می شدند تا بازی نور و سایه به عمق ساختمان نفوذ کرده و در آخرین سطح فضای شاه نشین در ارتفاع مناسب در مقابل دریا قرار گیرد. با توجه به اقلیم منطقه و بارندگی های شدید استفاده از سقف شیب دار بدیهی می نمود، در طراحی سطوح خارجی بنا یکپاچگی بدنه ، سقف و کف به صورت یک المان واحد نمایان است.

کارفرما : آقای فلاح
موقعیت : کلاچای
کاربری : مسکونی
سال ساخت : 1394
وضعیت : درحال ساخت 
مساحت کل سایت :  8700 متر مربع
مساحت زیر بنا : 73600 متر مربع

طراحی ویلا در لواسان

طراحی ویلا در دماوند

طراحی ویلای رویان

طراحی ویلا در کلاردشت

طراحی ویلای خزرشهر

ویلا ایزدشهر



لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6430.html