نمونه پروژه هایی از طراحی نمایشگاه ماشین

تحریریه معماری آرل
بهتر است بدانید که برای طراحی فضای نمایشگاه خودروهای لوکس، به متریال نوین و مدرنی نیاز دارید که بتوانید طرح های خلاقانه و زیبایی را فراهم آورید. همان طور که می دانید، نمایش محصول برای فروشندگان اتومبیل اهمیت بسیاری دارد و عمدتا تمایل دارند که خودرو های خود را به شکل منحصر به فردی به نمایش بگذارند تا نظر مشتریان را جذب کنند. به همین خاطر لازم است فضای نمایشگاه اتومبیل به گونه ای طراحی شود که این امکان به راحتی برای افراد مختلفی که برای بازدید از نمایشگاه می آیند، ایجاد شود.

در طراحی نمایشگاه ماشین نکات زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها این است که باید در زمان طراحی نمایشگاه در نظر داشت فضایی مدرنیته ایجاد کرد تا از این طریق شکلی زیبا و محیطی گرم ایجاد نمود و حس مهمان نوازی را در فضا جریان داد.  

نکته دیگر، "نورپردازی" در محیط نمایشگاه اتومبیل است که از اهیمت بالایی برخوردار می باشد. چرا که نورپردازی مناسب باعث می شود تا جلوه خودرو ها بیشتر نشان داده شود. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای انجام این کار از طراحان کمک گرفته تا آنها با توجه به نور طبیعی و فضای نمایشگاه، بهترین نورپردازی را ایجاد نمایند در این راستا شما عزیزان می توانید از مشاوران شرکت معماری آرل کمک بگیرید.  
2.

3.

4.

5.

6.

7.

تحریریه معماری آرل
گردآورنده: الهه کاشی
منبع: pinterest
Arel

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6427.html