سیزال فصل تازه ای در دنیای موکت

تحریریه معماری آرل

بافته ای از متن زندگی

زندگی ماشینی امروز نیازهای متفاوتی برای انسان ها تعریف کرده است که یکی از مهمترین آنها آرامش است. آرامش در محلی که در حال زندگی، کار یا اقامت هستیم. این آرامش را می توان با استفاده از ادوات و تجهیزات مناسب در دکوراسیون یک محل به دست آورد. اکثر مردم بصورت کلی موکت، این کفپوش دیرآشنا را میشناسیم و جالب است بدانید مانند دیگر صنایع، صنعت موکت نیز دستخوش تغییراتی بسیار کارآمد شده است. به واسطه این تغییرات موکتی که امروز در محل سکونت یا اقامت شما قرار دارد میتواند در کیفیت هوایی که تنفس میکنید موثر باشد و این عامل مهمی در سلامت شما و کودکانتان به شمار می آید.

سیزال مفهوم خانه را کامل میکند

همانطور که در افکار ما، فضایی که روزانه با آن در تعامل هستیم بعنوان محلی امن و آرام تصویر میگردد، سیزال نیز خود را بر آن دانسته تا مجموعه ای بی بدیل از موکت های مخصوص فضای مسکونی، محیط اداره و هتل را ارائه کند.
موکت های کلکسیون خانگی سیزال از نظر لطافت الیاف و تراکم بافت تجربهای بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد. تراکم بالای الیاف لطیف در موکت علاوه بر ایجاد احساس آرامش باعث سهولت در نظافت و نگهداری این محصول میگردد.

محصول با کیفیت

انتخاب یک محصول یا خدمت نیازمند حصول اطمینان از استانداردهای لازم در آن زمینه است. سیزال بیش از یک دهه است که بصورت علمی و تخصصی این انتخاب را انجام میدهد. موکتهای کارخانجات تراز اول دنیا در اروپا و آمریکا توسط متخصصین سیزال در هامبورگ آلمان با نگاهی ظریف، انتخاب و پس از گذراندن آزمایشهای خاص به مخاطبین ارائه میگردد.
آزمایشهایی نظیر: لطافت الیاف، مقاومت در برابر نور آفتاب، عدم گسترش دامنه آتش، عدم انتشار دود و گازهای سمی در زمان حریق، میزان مقاومت در برابر تردد، میزان مقاومت در قرار زیر مبلمان و ادوات اداری، سازگاری با گرمایش از کف و...

سیزال فصل تازه ای در دنیای موکت

سیزال برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی اختصاصی موکت برای مجموعه هایی کرده است که فضایی خاص و یکپارچه را به مخاطب خود القا میکند، در این بخش تمام جزئیات به سلیقه شما بستگی دارد. نکته متمرکز سیزال به موکت بعنوان تنها محصول تخصصی این مجموعه مهر تایید دیگری بر انتخاب درست این برند است.



از طریق وب سایت و اینستاگرام زیر با سیزال ارتباط برقرا کنید :

instagram sisal.ir
تحریریه معماری آرل
منبع : سیزال

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6398.html