معماری داخلی هتل لوکس Sanlitun در پکن

تحریریه معماری آرل
هتل داران در سراسر جهان بر این باورند که دکوراسیون متفاوت و در عین حال لوکس یکی از راه های مهم برای جذب مشتری و رضایت آنان از خدمات هتل می باشد. در همین راستا طراحان و معماران داخلی در طراحی هتل ها تمام تلاش خود را می کنند تا محیطی گرم و صمیمی در عین حال خارج از عرف و متفاوت را طراحی کنند.
این هتل لوکس به تازگی در پکن، چین افتتاح شده که از طراحی منحصر به فرد و چشمگیری برخوردار است. نمای ساختمان از هندسه شش ضلعی با الهام از فرم الماس برگرفته شده و به محض ورود به لابی، با دیوار دکوراتیو طلایی و با بافت لانه زنبوری (به تبعیت از نمای ساختمان) مواجه می شویم که میز پذیرش از جنس مرمر و با ظاهر لوکس مقابل آن واقع شده است. دیوار دیگر نیز به رنگ سفید و با بافت الماس به چشم میخورد که در قسمت هایی از آن پوشش گیاهی کار شده که نمای متفاوتی را ایجاد کرده است. در ادامه نیز با پارتیشن های عمودی بلند مواجه می شویم که با زیورآلات مختلف به صورت مجلل تزئین شده و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. به طور کلی بیشتر تایل ها و عناصر دکوراتیو استفاده شده در این پروژه به فرم های هندسی می باشند و نوعی انتظام بین آنها مشاهده می شود.


پلان برخی از سوییت ها به صورت دایره ای بوده و بدین منظور مبلمان به گونه ای انتخاب شده که با پلان فضا هماهنگی داشته باشند.

تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: Arel
contemporist

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6254.html