25 نمونه طراحی داخلی نشیمن به رنگ زرد

تحریریه معماری آرل
رنگ زرد رنگی گرم و شاد است. این رنگ بیشتر از بقیه نورها چشم را خسته می کند به دلیل این که نور را زیاد منعکس می کند و بهتر است که از این رنگ به عنوان پس زمینه استفاده نکرد. این رنگ در طراحی ها بهترین گزینه برای نمایش فضای گرم است و می توان از این رنگ برای بُلد کردن یک قسمت از فضا استفاده کرد. بهتر است که به صورت ترکیبی از این رنگ در طراحی داخلی استفاده کرد که معمولا از رنگ های خنثی مثل خاکستری و مشکی استفاده می شود، همچنین ترکیب این رنگ با آبی، سبز و قرمز فضایی چشم نواز پر انرژی و شادی را به وجود می آورد. 

اغلب در دکوراسیون داخلی از این رنگ به دلیل هیجان و شادی که دارد استفاده می شود. در واقع این رنگ به دلیل ویژگی که دارد با تغییر زاویه و مقدار نور دارای نمایش متفاوتی است. در فضای اتاق خواب و نشیمن نیز بهتر است که از این رنگ در دیوار استفاده نشود به دلیل این که به مرور زمان فضا را از محیط شاد به محیطی استرس زا تبدیل می کند.

همچنین در فضای داخلی بهترین رنگ برای جلب توجه است و می توان به عنوان مرکز دید از این رنگ استفاده کرد. گاه به دلیل سخت بودن در برقراری هارمونی با دیگر رنگ ها می توان از تنالیته این رنگ در فضا استفاده کرد. همچنین استفاده از مبلمان و دکوراتیو زرد رنگ و همخوانی داشتن با متریال کف میتواند فضای جذابی را ایجاد کند .

تحریریه معماری آرل
منبع: home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6155.html