معماری و طراحی داخلی ویلای مدرن، با چشم انداز ویژه

تحریریه معماری آرل
اغلب ویلاهای مدرن در سراسر جهان جاذبه  ی خاصی برای کاربران خود دارند؛ چه کاربران داخلی که ساکن هستند و چه رهگذرانی که فقط نظاره گر نمای بیرونی آن هستند. وقتی صحبت از طراحی یک ویلا به میان می آید، همه ی ما دوست داریم با طرحی خاص و متفاوت از بناهای سطح شهر مواجه شویم. 
اصولا ویلاها برای تعطیلات  لذت بردن از آب و هوایی بهتر و در یک منطقه خوش آب و هوا ساخته می شوند. نمونه ای که قصد داریم در این بخش از وبسایت معماری آرل بررسی کنیم، در کوهپایه های رشته کوه مک کالو در خارج از لاس وگاس، نوادا واقع شده است و علاوه بر دارا بودن آب و هوای مطبوع، از چشم انداز فوق العاده ای به لاس وگاس برخوردار است. معماری و طراحی داخلی این پروژه توسط گروه معماران SB انجام گرفته است. 

موقعیت مکانی این پروژه به گونه ای انتخاب شده که نسبت به مسیر خیابان کاملا شخصی سازی شده است و دیوار سنگی دور ساختمان کشیده شده است. در داخل فضا به طور کاملا باز طراحی شده و چون متریال منتخب برای کف و دیوار نسبتا روشن بوده، به بزرگ تر نشان دادن فضا کمک به سزایی کرده است. همچنین سقف در این میان با چوب پوشیده شده که حسابی خود نمایی می کند. 

در آشپزخانه از جزیره به عنوان میز شش نفره و به منظور بهینه سازی فضا استفاده شده است. 

اتاق خواب مستر دارای نمایش بی وقفه ای به مناظر اطراف و استخر روباز است. همچنین فضای نشیمن خصوصی در این فضا در نظر گرفته شده است. 

تحریریه معماری آرل
منبع: contemporist

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6151.html