برنامه تبلت Ava تحولی در طراحی داخلی

تحریریه معماری آرل
امروزه توسعه دهندگان و اپلیکیشن های طراحی و معماری برنامه های ساده، زیبا، پرکاربرد و راحتی را در اختیار کاربران قرار می دهند. گروه برنامه نویسی Morpholio جدیدترین برنامه طراحی داخلی و دکوراسیون را رونمایی کرد. اپلیکیشن Meet Ava یک ماژول نیمه خودکار راحت و ساده است که به کاربر اجازه یکپارچه سازی بین تمام المان ها و آبجکت ها را می دهد. از جمله ویژگی های این برنامه راحتی و کیفیت بالای آن می باشد. طراح می تواند با چینش ساده وسایل و تغییرات محیط به وسیله مرجع داخل برنامه طرحی کارآمد و کامل ارائه دهد. 

برنامه Ava بیشتر درصدد اصلاح وضع موجود پروژه های طراحی داخلی و ایجاد یک محیط بصری مناسب برای کارفرما ساخته شده است. برنامه ای که ویرایش را برای کاربر بسیار راحت نموده و دارای عملکردی مناسب برای افراد خاص و عام می باشد. منبع این نرم افزار شامل مشخصات کاملی از محصولات موجود در بازار و متریال های ساختمانی است که پس از چینش آنها در محیط مد نظر خود می توانید آنها را سفارش دهید. مشخصاً چنین برنامه ای به بهینه سازی عملکرد طراحی، معماری، سرعت در طراحی و اجرای کار، سهولت و زیبایی بصری طراحی داخلی کمک شایانی می کند. 
شما می توانید برای دانلود اپلیکیشن آوا از فروشگاه اپل (App Store) به لینک زیر مراجعه نمایید و مشخات کامل تر این برنامه را در لینک زیر مشاهده کنید.
https://itunes.apple.com/us/app/morpholio-board.../id761867957?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6045.html