آلبرتو سوسو (Alberto Seveso)

تحریریه معماری آرل
آلبرتو سوسو (Alberto Seveso) طراح، تصویرگر و گرافیست ایتالیایی است که در شهر میلان متولد شده و در حال حاضر در بریستول انگلستان فعالیت می کند. اشتیاق رشته گرافیک زمانی در وی آغاز شد که در سنین جوانی صفحه های اسکیت بورد، و پوشش های قاب و روی CD های گروه های متال را در اوایل دهه 90 طراحی می کرد. شور و شوق او به طراحی و تصویرآرایی موجب خلق آثار هنری بی نظیر در سبکی منحصربه فرد شده است. 

سبک منحصربه فرد آلبرتو سوسو به عنوان منبع الهام و قدرتمندی برای مجله ها، کتاب ها و بلاگ هایی اعم از هافینگتون پست، مجله GQ، Wired، Colossal، هنر کامپیوتر، مجله پیشرفته فوتوشاپ، مجله خلاقیت فتوشاپ، فرقه ای از مک، ملاقات با من مدرن و ... در آمده است. عنوان اصلی سبک وی Ink in water می باشد که در برخی موارد از پرسوناژ به عنوان موضوع اصلی طرح های خود بهره برده است. وی با کمپانی و برند های مشهوری اعم از: نرم افزار Adobe، نیکون، سونی، رنگارنگ (Technicolor)، MTV، سونی موزیک، مایر منهوف (Myer Melnhof)، نوشیدنی اولمکا (Olmeca Tequila)، نشنال جئوگرافیک (National Geographic)، مجله GQ، مجله ESPN، فرود، طبیعت، دانشمند جدید، کتاب پنگوئن، برتون اسنوبورد، دیزنی، دوچرخه تری (Terry)، موزیک جزیره (Island Music)، باکاردی(Bacardi)، سلامت مردان (Mens Health)، جهان دونده، Gaiam، Triwa، موسیقی وانر و ... بسیاری از کمپانی های خصوصی دیگر همکاری کرده و کارنامه ای پربار و قدرتمند در زمینه طراحی از خود به جای گذاشته است.

سبک منحصربه فرد آلبرتو سوسو به عنوان منبع الهام و قدرتمندی برای مجله ها، کتاب ها و بلاگ هایی اعم از هافینگتون پست، مجله GQ، Wired، Colossal، هنر کامپیوتر، مجله پیشرفته فوتوشاپ، مجله خلاقیت فتوشاپ، فرقه ای از مک، ملاقات با من مدرن و ... در آمده است. عنوان اصلی سبک وی Ink in water می باشد که در برخی موارد از پرسوناژ به عنوان موضوع اصلی طرح های خود بهره برده است. بزرگترین شرکت هایی که نمایندگی او را به عنوان طراح ارشد تبلیغاتی بر عهده دارند شامل شرکت های آژانس تصویربرداری انگلستان، نمایندگی Artbox  هلند، نمایندگی برنشتاین و آندریولی آمریکا، نمایندگی پوست پرتغال (Orang Reel) در شمال و شرق آفریقا و illozoo می باشند.











تحریریه معماری آرل
منیع: burdu976.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5978.html