طراحی داخلی بوتیک پوشاک زنانه در نیویورک

تحریریه معماری آرل
همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی فروشگاه ها، در میزان فروش و جلب مشتری بیشتر تاثیر به سزایی دارد؛ لذا باید به طراحی آن توجه ویژه ای داشت. همچنین طراحی باید به گونه ای باشد تا کالا و محصولا ت مورد عرضه، به خوبی نمایش داده شود و مشتریان بتوانند از کیفیت و ویژگی های محصول به خوبی آگاه شوند. به این نکته باید توجه داشت که بانوان خیلی علاقمند نیستند که برای دیدن محصولات از فروشندگان بخواهند که آن جنس را نشان دهد؛ لذا بهتر است اجناس کاملا در دید مشتری نمایان شود.
 ما در این بخش از وبسایت معماری آرل قصد داریم شما را با نمونه منحصر به فردی از بوتیک پوشاک زنانه در نیویورک آشنا سازیم که تم قالب پوژه صورتی کمرنگ می باشد که مورد پسند بسیاری از بانوان است. همچنین در طراحی از پلکان هایی استفاده شده که پویایی و حرکت را به خوبی نمایش می دهد.


تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: retaildesignblog

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5932.html