آینده ای نزدیک با خودروی هیبربدی مرسدس بنز

برای نمایش ویدیو مرورگر خود را بروزرسانی کنید
تحریریه معماری آرل
حدوداً سه سال پیش بود کمپانی مرسدس از مدل های AMG GT به عنوان جایگزین مناسبی برای خودروی SLS پرده برداشتند. مدل های GT هر ساله با تغییرات جزئی اعم از رنگ، تغییر کیت بدنه و ارتقاء قدرت موتور و گجت های جدید بروز می شدند. اما مرسدس در اسپرت AMG GT جدید تغییر بزرگی را اعمال کرده است. خودروی GT جدید از یک موتور خورجینی 8 سیلندری در کنار یک پیشرانه الکتریکی بهره می برد. فن آوری های به کار رفته در مدل فوق مبتکرانه و دارای نوآوری های بزرگی است. 

خلق یک خودروی هیبریدی با مدلی که پیش تر به عنوان خودروی بنزینی در بازار قرار داشته، از نگرش های اقتصادی و صرفه جویی آنها در کاهش هزینه به شمار می رود. تغییری در قدرت موتور بنزینی صورت نگرفته و فقط 600 کیلو وات انرژی موتور برقی به خودرو اضافه شده است. همین تغییر به ظاهر کوچک باعث شده تا مرسدس AMG GT صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از 3 ثانیه طی کند. عددی که از آن صحبت می کنیم مربوط به خودروهای هایپر با هزینه های خیلی زیاد است. در صورتی که GT یک محصول سوپر اسپرت میان رده محسوب می شود. 

در این مدل جدید آینه بقل حذف گردیده و دو دوربین به گلگیر های کناری متصل شده است. دستگیره درها هم جای خود را به سنسورهای حس گر داده اند فرم بدنه آیرودینامیک تر شود. رنگ قرمز تند در کنار پنل های فیبر کربن جزء زیباسازی های مختص مرسدس می باشد. گفته شده که مرسدس از جعبه دنده جدید چند لایه خود در این مدل بهره برده که به نام اسپیدشیفت MCT شناخته می شود. در ادامه تصاویر کاملی از این سوپر اسپرت چهار در را مشاهده می نمایید.








تحریریه معماری آرل
منبع:designboom.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5886.html