سیاه، سفید، چوب: معماری داخلی خانه ای با سبک معاصر

تحریریه معماری آرل
طراحی دکوراسیون منزل همواره با چالش های مختلفی چون انتخاب رنگ و سبک و هدف اصلی در تغییر دکوراسیون مواجه بوده و هست. ایده طراحی با رنگ های مشکی و سفید می تواند راه حل مناسبی برای ایجاد یک فضای امروزی و مدرن باشد،  طراحی این فضای داخلی، با استفاده از رنگ های سیاه، سفید وچوب های روشن برند محبوب ikea و با استفاده از متریال بسیار درجه یک در بافت و عملکرد می باشد که در ترکیب با  آینه، فرش و مبلمان و روشنایی متناسب به کار برده شده ، فضای شخصی و در عین حال منحصر به فردی با طراحی  بسیار ساده ایجاد کرده است.

در نگاه اول دیوار مشکی آشپزخانه به همراه بافت و رنگ متفاوت خود در کنار تابلوی دیواری بزرگ جلب نظر کرده و با به کارگیری دیوار  نشیمن در رنگ روشن  و متریال چوب  و با روشنایی های دایره ای زیبا روی آن در کنار قاب مشکی آشپزخانه تعادل بصری را حفظ و سبب زیبایی شده است.

عناصر ظریفی با اشکال مختلف در ایجاد  نشیمن نقش داشته اند و اتاق نشیمن به عنوان فضای زندگی روزمره دارای عناصری درخشان بر روی دیواربوده که از نکات قابل توجه این طراحی، انعکاس نور و اشکال دایره ای روشنایی است که در آینه منعکس شده و همینطور تصویر میز  و عناصر تزئینی روی میز که  آینه را مانند قابی از تصویر جلوه گر کرده است .
از نکات قابل توجه دیگر در این طراحی در نظر گرفتن قسمتی برای مطالعه  شامل قفسه های کتاب و فرشی با طرح سیاه و سفید و مبلی راحتی برای مطالعه  می باشد.

فضای آشپزخانه توسط پارتیشنی از نشیمن جدا شده و در پشت نشیمن قسمتی برای غذاخوری و خارج از دید در نظر گرفته شده است.


در پشت نشیمن توسط راهرویی دسترسی به فضایی امکان پذیر شده که به عنوان فضایی آرام و برای مراقبه در نظر گرفته شده است. ترکیب رنگ های گرم مخلوط با رنگ سفید، و متریال چوب روشن نیمکت با بالشتک سفید و قرارگیری گلدان ،تصاویر روی دیوار و همینطور روشنایی های ایستاده با هاله های  نور زیبای اطراف خود طراحی این فضا را تکمیل کرده است.


این خانه ی منحصر به فرد دارای دو اتاق خواب با دو سبک متنوع در فضای داخلی می باشد.





طراحی و دکوراسیون داخلی در حمام و سرویس نیز به تبعیت از رنگ  و سبک دیگر فضاهای خانه  بسیار زیبا و هنرمندانه و در هارمونی کامل با متریال ها و رنگ ها طراحی شده است.




تحریریه معماری آرل 
منبع: home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5866.html