ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی لندن

تحریریه معماری آرل
امروزه پیشرفت و توسعه کشورها در سطح کلان و سازمان ها در سطح خرد،در گرو ارتقاء سطح دانش، مهارت و فناوری است و بر همین اساس شاهد هستیم که اغلب کشورها و سازمان های پیشرو بیش از پیش توجه خود را به امرتحقیق و پژوهش معطوف داشته و رسالت تبیین جایگاه واقعی نتایج و پیشنهادات کاربردی پژوهش ها در سیر توسعه سازمان های خود را عهده دار هستند.
از این رو، به رغم اهمیت روز افزون نقش اطلاع رسانی نتایج پژوهش های دانشگاهی و سازمانی در چرخه تولید دانش، هدف از ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی ، علوم و تکنولوژی  ،بررسی شیوه های نوآورانه و ایده های جدید در حیطه های مختلف علوم و تکنولوژی وزمینه های بین رشته ای و بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها ازتمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی می باشد.
ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی ، علوم و تکنولوژی، یک بستر بین المللی برای برقراری ارتباط و تبادل آراء میان دانشگاهیان پیشرو، پژوهشگران فعال و پیشگامان صنعت، در مورد پیشرفت تحقیقات اخیر، فراهم می سازد.
در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید،پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه براین، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاداز این رویداد علمی استفاده کنند.
کمیته علمی و اجرایی ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش درمهندسی، علوم و تکنولوژی در تلاش هستند با برگزاری این کنفرانس بتوانند ضمن فراهم سازی فرصتی مغتنم درجهت بهره مندی  مستمر و نهادمند از خرد جمعی و کمک به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک در سایه تعامل و همکاری متقابل مؤسسات علمی، آموزشی و پژوهشی و سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در سطح ملی و بین المللی در راستای اهداف کلی زیر گام بردارند:
• ایجادارتباط هرچه بیشتر و فراهم آوردن بستری مناسب برای ایجاد تعاملات علمی و صنعتی
• توسعه همکاری های علمی با سایر مراکز علمی کشور و جهان
• ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی در حیطه علوم و تکنولوژی و شناسایی ایده های برتر وتبدیل آنها به طرح های سازنده
• افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت
• آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین روش های پژوهشی انجام یافته
• بررسی چالش های پژوهشی در جامعه صنعتی و علمی کشور

آخرین مهلت ثبت نام: 20 اردیبهشت 1396
آخرین مهلت ارسال مقالات: 10 اردیبهشت 1396
زمان برگزاری کنفرانس: 12 خرداد 1396
محل برگزاری: لندن 
ثبت نام در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی لندن



تحریریه معماری آرل
منبع: 6restconf

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5798.html