پنج شنبه های سینما و معماری: پوسترهای مینیمال فیلم های سینمایی

تحریریه معماری 
پنج شنبه این هفته با مطلبی متفاوت تر نسبت به هفته های گذشته در اختیار شما هستیم. امروز بر خلاف معرفی طراحی صحنه یک اثر خاص یا یک فیلم سینمایی، تعدای پوستر زیبا و مینیمال که توسط چانگ کونگ (Chungkong) طراحی شده است را به نمایش گذارده ایم. این پوستر های سینمایی با خطوط و زنگ مایه ای ساده طراحی شده اند و شناسه اصلی هر کدام از فیلم ها در تصاویر به رشته تحریر درآمده است. 
چانگ کونگ (Chungkong) یک هنرمند و تصویرساز هلندی است که به خاطر شیوه ساده و سرد کارهای خود شهرت دارد. پوسترهای او با مفهوم ایستادگی و مقاومت طراحی شده اند که به زبان طنز و تحرک حرف خود را می زنند. این هجو و طنز به خاطر دیالوگ هایی است که خود او از فیلم هر پوستر انتخاب کرده و در زیر تصویر نگاشته است. تناقض کار وی به تصویر کشیدن فیلم هایی پر جنب و جوش در تصاویری استخوانی است. تصاویری که جنبش خود را در خطوط ساده و سرد خود دفن کرده اند.
پوستر هایی که وی طراحی کرده با موضوعات ورزش، اکشن، درام، کمیک و گیک (مشتاقان فناوری و تکنولوژی) بوده و از عناصر،المان، و حتی پوسترهای اورژینال فیلم الهام گرفته است. وی تا کنون بیش از 300 عنوان طراحی کرده که ما بخش کوچکی از آن را برای شما قرار داده ایم. 

پدرخوانده: یک مافیای ایتالیایی با باورهای آمریکایی

گلوله: جنون سرعت و آدرنالین

گتسبی بزرگ: فانوس چشمک زن سبز رنگ

بازگشت به آینده: آینده به سبک وسترن اسپاگتی

درخشش: انزوای کوبریکی

سکوت بره ها: شاهکار آنتونی هاپکینز

تاپ گان: جنگنده

مکس دیوانه: پساآخرالزمانی جرج میلر و اکشن نابش

صبحانه در تیفانی: دختر تنها

فارست گامپ: کمدی سیاه

هری پاتر: جادوی فانتزی مدرن

کازابلانکا: عشق از دست رفته

لئون: کودک مرد

بعضیا داغش رو دوست دارند: محبوب ترین کمدی رمانتیک کلاسیک


تحریریه معماری آرل
منبع: beautifullife.info

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5692.html